Replicas

Originaltitel: Replicas
Regissör:Jeffrey Nachmanoff
Utgivningsår:2018

Om Replicas:

Efter att hans familj dött i en bilolycka är den syntetiska biologen Will Foster villig att göra vad som helst för att få tillbaka dem, även om det innebär att gå emot ett myndighetskontrollerat laboratorium, en polisiär insatsstyrka och de fysiska vetenskapslagarna.

Titel: Upgrade
Regissör: Roger Spottiswoode
År: 2000
Genre: Action, Thriller, Science Fiction
6:e dagen

Keanu Reeves, Alice Eve, Thomas Middleditch, John Ortiz, Emjay Anthony, Emily Alyn Lind, Aria Lyric Leabu, Nyasha Hatendi, Amber Rivera, Jonathan Dwayne, Luis Gonzaga, Andres Ramos, Jeffrey Holsman, Sunshine Logroño, Angela Alvarado

Chad St John

Kriminalare, Thriller, Science Fiction, Mysterium

Kina, Storbritannien, Puerto Rico, USA
Diskussioner om Replicas  (0 diskussioner)
Kommentarer om Replicas (7 st)
Cloudane (Anmäl)   17:10 30/5
Stundtals underhållande i sin dumhet, annars inget vidare...
Sture Stenhög (Anmäl)   04:48 9/5
En sådan där film som jag verkligen skulle vilja att den var bra, och som jag därför hängde fast vid hela vägen trots dess brister. Men det är helt enkelt ett alldeles för hafsigt manus i grunden. Outvecklade karaktärer. Outvecklad story. Karaktärer som reagerar ologiskt. Keanu Reeves. Karaktärer som tar obegripliga beslut. Så många frågor. Synd på ett kul och intressant upplägg, och den fungerar ändå lite som intressant sci fi, och lite som flippat Keanu Reeves-spektakel, men inte tillräckligt mycket på någon av punkterna. En stark tvåa blir det trots allt, jag gillade att se den, men den går inte riktigt att försvara
Hanness (Anmäl)   09:49 3/5
Gick att se, svag 3a.
ekback (Anmäl)   22:32 21/4
Såg så mycket bättre ut i trailern... Intressant concept men väldigt taffligt utfört, trots bra skådisar, synd.
DiMMU BoRGiR (Anmäl)   00:27 16/3
Så... uselt. Talanglöst.