Resan till Saturnus

Originaltitel: Rejsen til Saturn
Regissör:Kresten Vestbjerg Andersen, Thorbjørn Christoffersen, Craig Frank
Utgivningsår:2008

Om Resan till Saturnus:

Per inkallas i sista sekunden som navigatör på Danmarks första rymdexpedition, som är finansierad av multimiljardären Kurt Maj. Resan går till Saturnus, som skall koloniseras. Men planeten är tyvärr redan koloniserad och det visar sig istället att Kurt Maj har skumma och hemliga planer, som hotar hela Jordens framtid.

Titel: Ronal the Barbarian
Originaltitel: Ronal barbaren
Regissör: Kresten Vestbjerg Andersen, Thorbjørn Christoffersen, Philip Einstein Lipski
År: 2011
Genre: Komedi, Action
Jensen & Jensen
Titel: Torkel i knipa
Originaltitel: Terkel i knibe
Regissör: Stefan Fjeldmark, Kresten Vestbjerg Andersen, Thorbjørn Christoffersen
År: 2004
Regissör: Christopher Nielsen
År: 2006
Genre: Komedi
Free Jimmy

Casper Christensen (röst), Frank Hvam (röst), Ali Kazim (röst), Simon Jul Jørgensen (röst), Klaus Bondam (röst)

Nikolaj Arcel, Rasmus Heisterberg

Komedi, Animerad, Action, Äventyr, Science Fiction

Journey to Saturn

Danmark
Diskussioner om Resan till Saturnus  (0 diskussioner)
Kommentarer om Resan till Saturnus (12 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
bryngel (Anmäl)   1/10 2014
Svag fyra vi skrattade nämligen rakt igenom, snarare småfnittrade men ändå ;)
RunRiot (Anmäl)   12/4 2014
Fruktansvärt skruvat och jäkligt kul. Däremot höll den inte jämn nivå hela vägen och jag tröttnade lite på slutet.
Lokal_Profil (Anmäl)   29/6 2013
Danskarna är inte måttligt grova i munnen. Könsord och rasistiska kommentarer utgör merparten av all dialog. Hur charmigt som helst =)
JanneN (Anmäl)   29/6 2013
Oh, What a Night! Helt underbar animerad komedi. Trodde jag skulle somna till filmen. Den höll mig vaken från första till sista rutan, Rekommenderas! Högsta betyg!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Resan till Saturnus