Revenge

Originaltitel: Revenge
Regissör:Coralie Fargeat
Utgivningsår:2017

Om Revenge:

Jen följer med sin omåttligt rika pojkvän Richard för en helg i jaktvillan mitt ute i öknen. När hans två jaktkompisar dyker upp förvandlas den spatiösa villan till en klaustrofobisk man cave där Jen liksom fyrhjulingarna och jaktgevären bara verkar vara där som ett föremål för grabbarnas sunkiga fantasier.

Matilda Anna Ingrid Lutz, Kevin Janssens, Vincent Colombe, Guillaume Bouchède, Jean-Louis Tribes

Coralie Fargeat

Action, Thriller, Skräck

Frankrike
Diskussioner om Revenge  (0 diskussioner)
Kommentarer om Revenge (15 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   16/12 2018
Helt okej. En aning ologisk, men helt okej. Bra gjord är den i alla fall. Svag 3:a.
Powha (Anmäl)   3/12 2018
Alla blöder oändligt mycket utan att dö. Kvinnlig regissör.
Engravadlax (Anmäl)   21/11 2018
Rätt snyggt! Lite schablonartade karaktärer och forcerade handlingsutvecklingar däremot, och en del grejer, som hur hon tog sig ur trädet... är bra långsökta.
Steelbear (Anmäl)   18/9 2018
Ointelligen bimbo får sin hämnd till slut trots att hon är idiot.
bnw (Anmäl)   23/8 2018
Den här är riktigt härlig rakt igenom. Vet inte om jag tycker den är så mycket r/r dock, det är egentligen bara rakt självförsvar.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Revenge