Rim of the World

Originaltitel: Rim of the World
Regissör:McG
Utgivningsår:2019

Om Rim of the World:

När utomjordingar attackerar jorden, tvingas fyra tonåringar på ett sommarläger ut på ett osannolikt uppdrag för att rädda världen.

Jack Gore, Miya Cech, Benjamin Flores Jr, Alessio Scalzotto, Lynn Collins, Annabeth Gish, Punam Patel, Michael Beach, Tony Cavalero, Andrew Bachelor, Dean S Jagger, Annie Cavalero, Scott MacArthur, Michael Papajohn, David Theune, Chris Wylde

Zack Stentz

Äventyr, Science Fiction

Diskussioner om Rim of the World  (0 diskussioner)
Kommentarer om Rim of the World (11 st)
Krille80 (Anmäl)   21:32 20/7
Jag såg denna film med 18 st 13-åringar och utgår man från dem så är detta en film som fungerade väldigt bra. För mig som vuxen så erbjuds jag underbara skämt och referenser levererade från filmen karaktär "Dariush". Jag skrattade gott men också över hur alla dessa fullständigt gick över huvudet på 13-åringarna. Jag uppskattade filmen och specialeffeketerna fungerar. Berättelsen levererar en trivsam känsla. Sedan skadade dock som sagt inte att se filmen i rätt sällskap. 3-
Mikael602 (Anmäl)   16:19 4/7
Ovanligt underhållande
ulpe01 (Anmäl)   16:59 25/6
Skriven av killen som skrev "X-Men First Class" och "Thor". Lovande. Regisserad av snubben som inte direkt imponerar med sitt CV. Hmmm. Resultatet blev lite av en soppa. Det finns saker som funkar, men det mesta känns unket. Hade gillat bättre om jag varit tretton.
isecore (Anmäl)   23:52 22/6
Började okej, som en lite skön ölfilm. Ju längre man tittade desto mer smörja blev det. Usel dialog, plastiga specialeffekter, trött handling, töntiga karaktärer som framförs av okunniga barn. Den får en svag svag tvåa för man kan ju trots allt se den berusad samt stänga av precis när som helst.
Dangoh (Anmäl)   16:56 7/6
Mycket dåligt .. enda bra är att den är provocerande!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Rim of the World