Robin Hood

Originaltitel: Robin Hood
Regissör:Otto Bathurst
Utgivningsår:2018

Om Robin Hood:

Robin Hood planerar tillsammans med Lille John och Röde Will att göra revolt mot makten och den brittiska kronan. Ingen vet vem Robin Hood egentligen är och den mystiska hjälten drar till sig uppmärksamhet såväl från farliga fiender som från underbara Marion.

Taron Egerton, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn, Eve Hewson, Jamie Dornan, Tim Minchin, Paul Anderson, F Murray Abraham, Ian Peck, Cornelius Booth, Kane Headley-Cummings, Scot Greenan, Lara Rossi, Kevin Griffiths, Catriona Temple, Björn Bengtsson, Nick Wittman

Ben Chandler, David James Kelly

Action, Thriller, Äventyr

Diskussioner om Robin Hood  (0 diskussioner)
Kommentarer om Robin Hood (8 st)
Pappasvett (Anmäl)   20:39 19/2
Denna film funkar att titta på om man gillar påkostad action och häftiga fightingscener. Lite smak från Assasians Creed och 300. Lite annorlunda version av Robin Hood måste jag medge.
pungsnigel (Anmäl)   12:28 16/2
Herregud detta var så otroligt pissdåligt. Robin Hood springer omkring som Assasins Creed och allt annat var som taget ur Hunger games. Rent piss !
Harford (Anmäl)   00:24 13/2
Fy vilken usel film! Årets sämsta hittills, utan tvekan. 100 000 000 dollar rakt ner i kloakerna, för det finns inte en chans att det här blir en hit, eller att den ens spelar ihop kostnaderna. Aldrig. Robin Hood på Julafton har bättre actionscener. Och bättre skådisar.
LiqWid (Anmäl)   21:38 9/2
Så många frågor! Varför är medeltiden inte skitig? Varför ser korsfararna ut sin moderna amerikanska soldater fast med pilbågar? Vart får de all teknologi ifrån? Har Doc Brown åkt tillbaka och lärt dem? Varför är alla klädda som de rika personerna i Hunger Games? Klassisk medeltidsfest också där de lyssnade på techno. Varför är det ett raveparty och inte en mysig taverna med nån som spelar luta och mungiga? Märkligt. Undra om Bono gick ut från galapremiären och gratulerade sin dotter till en fantastisk rollprestation som Marion och för att hon medverkat i en sån fantastisk film eller om han gjorde det han borde gjort. Alltså gav henne en örfil så öronen bytte plats. Men annars va den bra!
eriohm1982 (Anmäl)   23:44 5/2
Ångrar verkligen inte att jag såg den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Robin Hood