Robin Hood

Originaltitel: Robin Hood
Regissör:Otto Bathurst
Utgivningsår:2018

Om Robin Hood:

Robin Hood planerar tillsammans med Lille John och Röde Will att göra revolt mot makten och den brittiska kronan. Ingen vet vem Robin Hood egentligen är och den mystiska hjälten drar till sig uppmärksamhet såväl från farliga fiender som från underbara Marion.

Taron Egerton, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn, Eve Hewson, Jamie Dornan, Tim Minchin, Paul Anderson, F Murray Abraham, Ian Peck, Cornelius Booth, Kane Headley-Cummings, Scot Greenan, Lara Rossi, Kevin Griffiths, Catriona Temple, Björn Bengtsson, Nick Wittman

Ben Chandler, David James Kelly

Action, Thriller, Äventyr

Diskussioner om Robin Hood  (0 diskussioner)
Kommentarer om Robin Hood (12 st)
Halofreak92swe (Anmäl)   21:55 21/4
Oj vad dålig. Den sämsta adaptionen av Robin Hood jag sett. Den börjar någorlunda intressant men sedan känns det som hela filmen snabbspolas. Förutsägbar och tramsigt slut. Inget att hänga i julgran. Svag 2.
Andreas_ (Anmäl)   20:24 20/4
Skrämmande dålig film, bland det sämsta jag sett, manuset är katastrofalt dåligt, liksom all PK propaganda om hur synd det är om muslimer osv, patetiskt dåligt men skådisarna gör det bra och det är väl den enda behållningen i filmen, annars känns det mest som en medioker rockmusikvideo....detta är inte Robin Hood alls, ingen känsla överhuvudtaget, t.o.m filmen med Russel Crowe är mycket bättre, men Kevin Costners prince of thieves är fortfarande helt ohotad som bästa robin hood filmen, den hade åtminstone den rätta känslan, så detta rekommenderar jag att glömma och skippa, slösa inte bort er dyrbara tid på sådant här skit, såvida man inte är 12 år eller yngre förstås, då kanske detta hade varit kul, kanske åtminstone....betyget blir en begraven och totalt söndersågad svag 1:a
SID6581 (Anmäl)   00:48 13/4
fett rulle. inte en död stund all sheriffs are bastards
SID6581 (Anmäl)   00:48 13/4
fett rulle. inte en död stund all sheriffs are bastard
Pappasvett (Anmäl)   20:39 19/2
Denna film funkar att titta på om man gillar påkostad action och häftiga fightingscener. Lite smak från Assasians Creed och 300. Lite annorlunda version av Robin Hood måste jag medge.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Robin Hood