Rock 'n' Roll High School Forever

Originaltitel: Rock 'n' Roll High School Forever
Regissör:Deborah Brock
Utgivningsår:1991

Om Rock 'n' Roll High School Forever:

Corey Feldman och hans gäng har ett rockband och vill gärna spela på avslutningsdansen på sin skola, Ronald Reagan High School. Den lätt fascistiska Doctor Vadar, som kallats in för att förbättra disciplinen på skolan, sätter dock käppar i hjulet...

Titel: Nu är det kört
Regissör: Allan Arkush
År: 1979
Genre: Komedi
Rock 'n' Roll High School

Corey Feldman, Mary Woronov, Jason Lively, Larry Linville, Evan Richards, Liane Alexandra Curtis, Patrick Y Malone, Michael Cerveris, Charles Noland, Michael Monks, Sarah Buxton, Steven Ho, Mojo Nixon, Brynn Horrocks, Andrea Paige Wilson

Deborah Brock

Komedi

Diskussioner om Rock 'n' Roll High School Forever  (0 diskussioner)
Kommentarer om Rock 'n' Roll High School Forever (4 st)
DrJW (Anmäl)   29/1 2011
Tror inte ens att Ramones hade kunnat räddat den här filmen, plus så hade filmen bara varit sådär om bandet hade varit med. menschenfeind: Är du helt jävla pundad?! Joey Ramone är så jävla mycket bättre än Corey Feldman! Joey kan åtminstone sjunga, det kan inte Feldman.
Taandborste (Anmäl)   3/10 2010
Jag tyckte att den var härlig!
Blink182 (Anmäl)   8/10 2008
Den har sin charm och Corey Fledman har en jävligt bra sångröst.
menschenfeind (Anmäl)   25/6 2008
Tyckte faktiskt att den var roligare än 'Rock n roll High School', och Corey Feldman är mycket bättre än Joey Ramone.