Rush Hour 3

Originaltitel: Rush Hour 3
Regissör:Brett Ratner
Utgivningsår:2007

Om Rush Hour 3:

Poliserna James Carter och Lee måste den här gången bege sig till Paris för att bekämpa en del av den kinesiska organiserade kriminaliteten - Triaderna.

Titel: Rush Hour 2
Regissör: Howard Deutch
År: 2004
Film nr.: 19973
Oss torpeder emellan 2

Jackie Chan, Chris Tucker, Hiroyuki Sanada, Max von Sydow, Jean-Michel Richaud, Zhang Jingchu, Youki Kudoh, Sun Mingming, Tzi Ma, Noémie Lenoir, Philip Baker Hall, Dana Ivey

Jeff Nathanson

Komedi, Action, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om Rush Hour 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Rush Hour 3 (249 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
underhållande
ninjataxen (Anmäl)   15/1 2016
Jag blir besvärad av att två buddy cops som ska överbrygga sina fördomar snarare verkar förstärka varandras rasistiska tendenser. I denna tredje Rush Hour är Jackie Chan intetsägande, Chrs Tucker omotiverat hödljudd och båda två är inlåsta i ett manus fullt av hat mot kvinnor och fransmän.
Krille80 (Anmäl)   24/12 2014
När denna film var aktuell på bion så klarade jag bara av att se 20 minuter innan jag stängde av. Nu mycket senare så lyckades jag ta mig igenom hela. Väldigt uttjatat, förutsägbart och tråkigt men med vissa lyckade repliker(då från Chris Tucker). Har Jackie Chan någonsin varit blekare och tråkigare än han är i denna film.
BrutusBeefcake (Anmäl)   15/12 2014
Bättre än första men sämre än nummer två. Antar att detta var den sista ok filmen från Jackie Chans, ledsamt att aldrig kunna få uppleva hans 90-tal ännu en gång. Du är en legend. (7/15)
IdaD (Anmäl)   8/1 2014
Den får fan en tvåa för alla bloopers i slutet. Hah...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Rush Hour 3
Se filmen