Sabotage

Originaltitel: Sabotage
Regissör:Tibor Takács
Utgivningsår:1996

Om Sabotage:

En gammal krigsförrädare fortsätter att begå illdåd i storstan. Polisen gör allt för att stoppa honom, men snart blir jakten personlig...
Se filmen på Plejmo

Tony Todd, John Neville, Mark Dacascos, Graham Greene (II), Heidi von Palleske, James Purcell, Carrie-Anne Moss, Sarah Rosen Fruitman

Rick Filon, Michael Stokes

Drama, Action, Thriller

Kanada
Diskussioner om Sabotage  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sabotage (11 st)
Bumbi78 (Anmäl)   00:09 19/7
Lite grådaskig med supertrist musik, men det är en action som fungerar bra tack vare en del sköna karaktärer.
Xeno (Anmäl)   22/8 2016
Kul story men muppig action på sina håll. Bjuder på en hel del egenheter som faktiskt fungerar!
dudson (Anmäl)   15/2 2015
Vilken b film där det som är mest störande är den muppiga bakrundsmusiken. trummor=( Wtf. Annars är det som vanligt nr det gäller den här typen av film segt som sirap. Tur att Tony Todd är med och styr upp film skrället.
Film Guden (Anmäl)   28/4 2011
Lågbudgetaction för Videomarknaden. Tony Todd gör alltid ett häftigt starkt intryck. Den humoristiskt svarta tonen och den självutnämnt sofistikerade kriminalspänningen gör att den sticker ut något från mängden.
chow666 (Anmäl)   13/5 2009
sådär, Mark dacascos är alltid skön men som sagt manuset kunde bli bättre
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sabotage