Safe Harbour

Originaltitel: Safe Harbour
Regissör:Bill Corcoran
Utgivningsår:2007

Om Safe Harbour:

Ophélie Mackenzie och hennes dotter Pip har under året som gått förlorat både make och son i en tragisk olycka. Ophélie kan inte acceptera detta och har förlorat all tro på framtiden. För att komma bort från San Francisco och alla minnen beger de sig över sommaren till den lugna ön Safe Harbour. En eftermiddag på stranden möter Pip konstnären Matt som erbjuder sig att lära henne att måla. Matt kan inte undgå att se hur vacker hennes mor Ophélia är. Till en början har Ophelia svårt för Matts sällskap, men allteftersom tiden går inser hon hur mycket glädje han skapar i deras liv. Baserad på en bok av Danielle Steel.

Brad Johnson, Melissa Gilbert, Katie Walder, Liana Liberato, Ryan Thomas, Rebecca Staab, Idalis DeLeon, Michael Jace

Edithe Swensen

Drama, Romantik

Danielle Steel's Safe Harbour

Med i listor: Danielle Steel
Diskussioner om Safe Harbour  (0 diskussioner)
Kommentarer om Safe Harbour (2 st)
ellaine (Anmäl)   21/6 2011
Tjatig, klyschig och helt utan glöd.
anemona74 (Anmäl)   27/8 2009
Nej, jag gillade den inte alls. Kändes krystad och klyschig och som en Harlequin-roman. Billig..