Safe Haven

Originaltitel: Safe Haven
Regissör:Lasse Hallström
Utgivningsår:2013

Om Safe Haven:

En ung kvinna med ett mystiskt förflutet anländer till den lilla havsstaden Southport, North Carolina. Där tvingar hennes relation till en änkling henne att konfrontera den mörka hemlighet som förföljer henne.
Se filmen på iTunes

Originaltitel: Now Is Good
Regissör: Ol Parker
År: 2012
Now Is Good

Julianne Hough, Josh Duhamel, Mimi Kirkland, Noah Lomax, Cobie Smulders, David Lyons, Red West, Robin Mullins, Irene Ziegler, Ric Reitz, Cullen Moss, Mike Pniewski, Juan Piedrahita

Gage Lansky, Dana Stevens

Drama, Romantik, Thriller

Med i listor: Nicholas Sparks
Diskussioner om Safe Haven  (0 diskussioner)
Kommentarer om Safe Haven (65 st)
Ben Stiller (Anmäl)   19:56 22/5
Hallström hade litet stjärnstatus i början av sin Hollywood-karriär, han verkar ha tappat det mesta av den nu. Den här filmen är en "dussin-thriller" som inte lyfter riktigt. Karaktärerna känns ganska ytliga, dock skapligt välspelade. Ett plus för snygg tjej i huvudrollen och finurlig slutscen. Jag ger den en svag 3:a.
Rai (Anmäl)   01:08 27/1
Lite för mycket dravel för min smak....
kryttan (Anmäl)   24/5 2018
Knappt så den når 2 i betyg, så sjukt förutsägbart, stereotypt och stöpt i världens tråkigaste amerika-mall. Fattar inte vad som hänt? han som gjorde så bra film förr i mitt tycke.
Filmfantast86 (Anmäl)   29/10 2017
JimmyChris (Anmäl)   20/7 2017
Lasse Hallström vill berätta historier om människor, när han sedan blir tvungen att göra thriller av det hela med någon som vill göra snabbmatsaction så blir det en liten krock... filmen griper aldrig riktigt tag, hade krävt bättre skådisar för ett helt ok manus.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Safe Haven