Santo vs the Vampire Women

Originaltitel: Santo vs. las mujeres vampiro
Regissör:Alfonso Corona Blake
Utgivningsår:1962

Om Santo vs the Vampire Women :

När en ung vacker kvinna börjar förföljas av en uråldrig klan av vampyrkvinnor tar hennes far hjälp av allas vår hjälte Santo, den maskerade mexikanske fribrottaren!

Santo, Ofelia Montesco, María Duval, Augusto Benedico, Lorena Velázquez, Xavier Loya, Jaime Fernández, Fernando Osés

Alfonso Corona Blake, Rafael García Travesi

Skräck

Samson Versus the Vampire Women, El santo Contra Las Vampiras

Mexiko
Filmnummer: 32091
Diskussioner om Santo vs the Vampire Women  (0 diskussioner)
Kommentarer om Santo vs the Vampire Women (7 st)
henrikj (Anmäl)   13/6 2018
Väldigt underhållande!
superjudgen (Anmäl)   5/9 2015
ft tror jag ska sätta etta på en santorulle? ¡hostia, que tontería!
Gröne_Orm (Anmäl)   28/12 2009
Alltså. Brottningsscenerna är fantastiska, men liksom många andra scener alldeles för långdragna och kissnödiga. Men jämfört med den amerikanska Läderlappen, som väl får sägas ligga nära Santo tematiskt, framstår den ändå som ett under av sofistikering.
idd (Anmäl)   20/11 2008
typisk santorulle me allt som hör därtill.. början å slutet e helt fantastiska med skitsnygga gothiska miljöer, enorma spindelnät å stiliga vampyrer men transportsträckorna i denna film är alldeles för många.. som vanligt är brottningsmatcherna inte alltför festliga att titta på, men de vägs upp av att alla vampyrer i filmen håller ut sina slängkappor när de springer på det mest löjliga sättet! klart godkänd iaf! 2+
ahkoila (Anmäl)   6/6 2006
Wheee, min första Santo film. Gav mersmak ^^