Sand Castle

Originaltitel: Sand Castle
Regissör:Fernando Coimbra
Utgivningsår:2017

Om Sand Castle:

Efter invasionen av Irak 2003 skickas en grupp soldater ut på det farliga uppdraget att reparera vattensystemet i en fientlig by.

Nicholas Hoult, Logan Marshall-Green, Henry Cavill, Glen Powell, Neil Brown Jr, Beau Knapp, Sammy Sheik, Gonzalo Menendez, Sam Spruell, Navid Negahban, Tommy Flanagan, Ziad Abaza, Sope Dirisu, Nabil Elouahabi, Parker Sawyers, Osy Ikhile

Chris Roessner

Drama, Krig

Storbritannien
Diskussioner om Sand Castle  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sand Castle (10 st)
kryttan (Anmäl)   5/11 2018
Rätt bra, känns inte överdriven eller glorifierande. Stabila skådisar för det mesta.
mbabe (Anmäl)   27/11 2017
Så dåligt skådespel så att jag spyr.
amam (Anmäl)   6/7 2017
Svag trea. Vet inte riktigt om de lyckas helt med det som de försökte uppnå med filmen.
Starkbröl (Anmäl)   21/6 2017
Helt OK. Bra skildring av ett modernt krigs meningslöshet och hopplöshet... tror jag. Samtidigt inte så mycket nytt.
Julius (Anmäl)   17/6 2017
Trovärdig skildring av modernt krig och håller bra spänning. Tyvärr störde jag mig på filmmusiken som var direkt ripoff av The Book of Eli.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sand Castle