Sandy Wexler

Originaltitel: Sandy Wexler
Regissör:Steven Brill
Utgivningsår:2017

Om Sandy Wexler:

Sandy Wexler är en tafflig talangmanager och mytoman i 1990-talets Los Angeles. Han har hand om en klientel bestående av stuntmän, reklamskådespelerskor och många andra med begränsade talanger. När han upptäcker den fenomenala sångerskan Courtney Clarke får han dock bege sig ut på outforskat vatten, både privat och professionellt.

Adam Sandler, Jennifer Hudson, Lamorne Morris, Colin Quinn, Kevin James, Nick Swardson, Terry Crews, Jackie Sandler, Rob Schneider, Jane Seymour, Aaron Neville, Arsenio Hall, Quincy Jones, Ido Mosseri, Amy Pham, Kate Micucci, 'Weird Al' Yankovic

Dan Bulla, Paul Sado, Adam Sandler

Komedi

Diskussioner om Sandy Wexler  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sandy Wexler (18 st)
RunRiot (Anmäl)   01:04 21/3
Det enda som fick mig att se klart skiten var Lamorne Morris och Dana Carvey.
supermancover (Anmäl)   25/8 2018
Om en inte ser på den som en komedi utan mer som ett indiedrama med komiska inslag blev den faktiskt mycket bättre! För rolig är den ju knappt, men jag tyckte den var underhållande och värd att se ändå.
Barneyk (Anmäl)   11/7 2017
Sandy är inte en underhållande karaktär och kemin i romansen är ju totalt obefintlig. Men det är ändå en relativt sympatisk historia och sympatiska karaktärer och det finns en del roliga saker vid sidan av så filmen är inte alls usel. Men över 2 timmar är alldeles för långt och det blir väldigt lång mellan skratten. Hade man klippt ner filmen till typ 80 minuter hade det nog kunnat vara en stabiltrevlig tvåa. Men det är för långtråkigt i längden för att bli mer än en etta.
HerrNenne (Anmäl)   18/6 2017
Förutom den tydligen oundvikliga rösten så är det här en inte så tramsig film som man förväntat sig från Sandler. Rätt underhållande.
dafreakish (Anmäl)   6/6 2017
Det här är inte Sandlers sämsta film. Inte alls. Den har en hygglig premiss och hade kanske kunnat vara rätt okej om det inte vore för att det är just Sandler som är inblandad. De senaste åren, rätt många faktiskt, har den gode Adam mest producerat skräp. Den här gången, förutom den outhärdliga rösten, gör han en ganska anständig film som dock lider av ett annat stort problem. Sandy Wexler är fruktansvärt tråkig. Den är färg som torkar tråkig, så tråkig att man ville leta upp en gammal telefonkatalog och sträckläsa den istället. Lägg ner nu Sandler, snälla.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sandy Wexler