Sandy Wexler

Originaltitel: Sandy Wexler
Regissör:Steven Brill
Utgivningsår:2017

Om Sandy Wexler:

Sandy Wexler är en tafflig talangmanager och mytoman i 1990-talets Los Angeles. Han har hand om en klientel bestående av stuntmän, reklamskådespelerskor och många andra med begränsade talanger. När han upptäcker den fenomenala sångerskan Courtney Clarke får han dock bege sig ut på outforskat vatten, både privat och professionellt.

Adam Sandler, Jennifer Hudson, Lamorne Morris, Colin Quinn, Kevin James, Nick Swardson, Terry Crews, Jackie Sandler, Rob Schneider, Jane Seymour, Aaron Neville, Arsenio Hall, Quincy Jones, Ido Mosseri, Amy Pham, Kate Micucci, 'Weird Al' Yankovic

Dan Bulla, Paul Sado, Adam Sandler

Komedi

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Sandy Wexler  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sandy Wexler (12 st)
Greven81 (Anmäl)   21:55 26/4
Ibland undrar jag hur det står till i skallen Sandler...
Tatty (Anmäl)   13:01 26/4
Jag gillar Adam Sandler mycket och gillar filmen skarpt. Gillar musiken, skådespelarna och handlingen i filmen. Den känns mysig och varm. Slutet älskade jag!
jonbo (Anmäl)   07:49 24/4
En snäll tvåa. Sandler tar i med en över två timmar lång snooze. Jämfört med hans andra netflix-filmer är den dock bättre.
RadiatorPorch (Anmäl)   23:37 21/4
Efter förlorad vadslagning blev jag tvingad att se denna rykande hög med dynga, som misslyckas med de mest grundläggande bitarna i filmskapande. Sandler kör återigen en löjlig röst, historien är skrattretande usel, och karaktärerna skulle i 9 fall av 10 kännas för falska för att vara med i en tandkrämsreklam.
Dangoh (Anmäl)   14:20 19/4
Sämsta skräpet