Save Me

Originaltitel: Save Me
Regissör:Alan Roberts
Utgivningsår:1993

Om Save Me:

Börsmäklaren Jim Stevens har problem, både med jobbet och äktenskapet. Problemen ökar när en vacker kvinna ber om hans hjälp. Hon vill bli räddad från sin desperate älskare. Jim upptäcker snart att han tagit sig vatten över huvudet, när kvinnan inte riktigt är den hon gett sken av.

Harry Hamlin, Lysette Anthony, Michael Ironside, Steve Railsback, Olivia Hussey, Bill Nunn, Joseph Campanella, Neil Ronco, Sigal Diamant, Reilly Murphy, Bill Smillie, Kristine Rose, Ashlie Rhey

Neil Ronco

Thriller

Diskussioner om Save Me  (0 diskussioner)
Kommentarer om Save Me (1 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   10/2 2014
Ett ytterst ordinär thriller utan några som helst utmärkande särdrag, utom möjligen lite mer naket än vanligt. Hamlin är träig så det räcker och även om Anthony är ögongodis så är hon ingen skådespelare. Den enda kul detaljen i den här smörjan är väl att se Anthony och Hussey spela 'love interests' för samma man - igen.