Saw 3

Originaltitel: Saw III
Regissör:Darren Lynn Bousman
Utgivningsår:2006

Om Saw 3:

Den grymma mördaren Jigsaw har än en gång lyckats fly och håller sig gömd från poliserna som letar efter honom. Fast den här gången är han skadad och är nära på att dö. För att försöka överleva kidnappar han doktorn Lynn Denlon som blir tillsagd att hålla Jigsaw vid liv under tiden som hans nya lärling Amanda torterar ett annat offer.
Se filmen på CDON

Regissör: Jordan Peele
År: 2017
Genre: Thriller, Skräck, Mysterium
Get Out

Tobin Bell, Angus Macfadyen, Dina Meyer, Kim Roberts, Shawnee Smith, Bahar Soomekh, Costas Mandylor, Donnie Wahlberg, J LaRose, Debra McCabe, Betsy Russell

Leigh Whannell

Kriminalare, Thriller, Skräck

USA, Kanada

Recension Saw 3

- Mat1az sätter betyg 2 och skriver:
Det är fortfarande Darren Lynn Bousman som står för regi till uppföljarna i Saw-serien, här nu i den tredje installationen. James Wan som skrev och regisserade den första filmen återvänder till skrivarpositionen med Leigh Whannell. Den här gången får vi följa doktorn Lynn Denlon (Soomekh), som blir kidnappad mitt under en utredning av ett nytt brutalt dåd av Jigsaw. Hon blir inlåst i ett rum tillsammans...

Recension av Saw 3 - Läs hela!

Diskussioner om Saw 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Saw 3 (582 st)
Rai (Anmäl)   9/1 2018
Så fruktansvärt sämst!!
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   28/10 2016
Urk! Här verkar man ha försökt göra en så pass äcklig film som möjligt och en scen tycker jag är ganska obehaglig. Men som helhet är det här mest en ganska tråkig film utan någon egentlig handling.
KyLLo (Anmäl)   17/9 2016
Jag behöver en såg, för det här spelet är förlorat. Det var min första tanke. Bara tortyrscener, ensidigt och förutsägbart. Jag förstår om en del ger upp totalt efter den här. Men nästa uppföljare är ändå mindre dålig, påminner mer om tvåan och berättar även om Jigsaws bakgrund.
oskarchucky (Anmäl)   7/3 2016
Tyckte att ettan och tvåan var bättre, men det är ändå underhållning för stunden.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Saw 3