Jigsaw

Originaltitel: Jigsaw
Regissör:Michael Spierig, Peter Spierig
Utgivningsår:2017

Om Jigsaw:

Döda kroppar börjar dyka upp över hela staden och allt pekar mot att det är John Kramer som varit i farten igen.

Titel: Chained
Originaltitel: Wolf Creek 2
Regissör: Greg Mclean
År: 2013
Wolf Creek - Night of Evil

Matt Passmore, Tobin Bell, Callum Keith Rennie, Hannah Emily Anderson, Clé Bennett, Laura Vandervoort, Paul Braunstein, Mandela Van Peebles, Brittany Allen, Josiah Black, Edward Ruttle, Michael Boisvert, Sam Koules, Troy Feldman, Shaquan Lewis

Pete Goldfinger, Josh Stolberg

Kriminalare, Thriller, Skräck, Mysterium

Saw 8, Saw VIII

USA, Kanada
Diskussioner om Jigsaw  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jigsaw (22 st)
dafreakish (Anmäl)   22:35 18/9
En totalt onödig "reboot" av en sedan länge död franchise. Det är långt ifrån den sämsta filmen i serien men den upprepar allt det man sett förut och trots tidsavståndet till tidigare filmer så är storyn inte alls bättre. Waste of time and money.
Stiggy (Anmäl)   22:11 8/6
Att dem inte lägger av och gör dem här dumma uppföljarna.
myslas (Anmäl)   23:44 25/4
Det finns mycket här som är dumt och jag skulle aldrig få för mig att kalla filmen bra men den gick att se på utan att man blev förbannad i alla fall. Det är en rätt låg tröskel att ta sig över men det är ändå milsvid bättre än vad man sett i de senaste filmerna i den här serien.
Djason (Anmäl)   12:59 2/4
Onödig uppföljare. Absolut inget nytt under solen. Glad att jag undvek denna på bio. Svag 2:a.
Halofreak92swe (Anmäl)   17:55 1/3
Väldigt onödig uppföljare. De knöt ihop säcken riktit bra med sista filmen så denna hade inte behövt göras. Alldeles för mild dessutom.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jigsaw