Saw VI

Originaltitel: Saw VI
Regissör:Kevin Greutert
Utgivningsår:2009

Om Saw VI:

Specialagenten Strahm är död och detektiv Hoffman har tagit på sig det stora ansvaret som krävs att ta över efter den berömda Jigsaw. När FBI börjar komma honom på spåren så tvingas han sätta igång spelets slutliga fas. Målet är att alla bitar ska kunna hinna falla på plats så att Jigsaws vision äntligen ska kunna bli verklighet och hans ideologi ska förstås av mänskligheten.
Se filmen på CDON

Regissör: Darren Lynn Bousman
År: 2006
Genre: Kriminalare, Thriller, Skräck
Saw 3

Shawnee Smith, Tobin Bell, Costas Mandylor, Betsy Russell, Karen Cliche, Mark Rolston, Peter Outerbridge, James Van Patten, Devon Bostick, James Gilbert, Tanedra Howard, Caroline Cave, Jon Mack, Shawn Ahmed

Marcus Dunstan, Patrick Melton

Kriminalare, Thriller, Skräck, Mysterium

Saw 6

Kanada, USA, Storbritannien, Australien

Recension Saw VI

- Rock Snack sätter betyg 2 och skriver:
Jag har för länge sedan tappat hoppet om att se en bra film i serien utan slut, men detta är ett undantag. I en filmserie där filmerna verkar bli sämre och sämre för varje gång så har man till slut skärpt till sig ordentligt och behandlat filmen som en riktig film.

Recension av Saw VI - Läs hela!

Diskussioner om Saw VI  (0 diskussioner)
Kommentarer om Saw VI (157 st)
gjoob (Anmäl)   2/2 2018
Märklig filmserie det här; folk kommer och går och sedan återuppstår till höger och vänster. Tvistar från tidigare filmer tvistas till ytterligare två, tre gånger tills man inte längre kan lita på en enda bildruta man ser. Men visst, det underhåller och man vet ju vad man får. Just denna film fick fart efter en tämligen bedrövlig början och växte till en av de bättre i serien hittills.
Rai (Anmäl)   9/1 2018
URK!!!
Tsurugi (Anmäl)   26/11 2017
Bästa filmen i serien hittills för mig.
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Tatty (Anmäl)   23/9 2015
Lika spännande som de andra men denna var lite mer uppskattat och brutalt vilket jag gillar.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Saw VI