Second Chances

Originaltitel: Second Chances
Regissör:Ernie Barbarash
Utgivningsår:2013

Om Second Chances:

Jenny McLean är en ensamstående mamma som arbetar på ett 911-call center, som kämpar för att få ihop allt och uppfostra sina två barn, Elsie och Luke. Även om hon fortfarande är i gungning efter sin skilsmässa kan Jenny inte låta bli att flirta när hon får ett nödsamtal från Jeff, en lokal brandman hon kallar "Cowboy" för hans vackra röst. Men när hon får ett samtal att Jeff har skadats i en brand, är hon fast besluten att äntligen träffa honom ansikte mot ansikte.

Alison Sweeney, Greg Vaughan, Charlotte Labadie, Benjamin Stockham, Edward Asner, Diego Serrano, Dawnn Lewis, Rance Howard, Nikki Hahn, Edith Fields, James Eckhouse, Austin Basis, Stephanie Erb, Barry Livingston, Briana Lane, Maxwell Caulfield

Jim Buck, Karen Struck

Drama

Hearts on Fire

Filmnummer: 122028
Diskussioner om Second Chances  (0 diskussioner)
Kommentarer om Second Chances (1 st)
Paramis (Anmäl)   08:29 19/4
Riktigt slime !