Secret

Originaltitel: Bu neng shuo de. mi mi
Regissör:Jay Chou
Utgivningsår:2007

Om Secret:

Jay börjar som pianoelev på konstskolan Tamkang Secondary School; vid sin ankomst hör och följer han tonerna från ett piano och träffar då den annorlunda Rain. Tycke uppstår och de båda börjar träffas.

Titel: Ditto

Anthony Wong Chau-sang, Jay Chou, Kwai Lunmei

Jay Chou, To Chi-long

Drama, Romantik, Musikal, Fantasy

Hongkong, Taiwan
Diskussioner om Secret  (0 diskussioner)
Kommentarer om Secret (16 st)
Zebulonm (Anmäl)   18/1 2018
En fin o mysig film.
soilheart (Anmäl)   26/1 2014
Åh vad svårt att sätta betyg på den här. En allmänt trevlig upplevelse som tyvärr försämras av en förutsägbar story och lite knackiga sista minuter. Pendlar mellan tre och fyra.
1 2 (Anmäl)   20/8 2011
En film i tre delar, där den första halvtimmen bjuder på ett romantiskt möte och en underbar musikupplevelse. Den andra halvtimmen är mer av en transportsträcka man måste ta sig igenom och det var ögonblick här som jag faktiskt tänkte stänga av filmen. Men sen händer någonting och filmen får en helt ny (oanad) dimension. Början och slutet lyfter filmen till en i helhet faktiskt ganska trivsam upplevelse. Mysig, romantisk, sorglig och med fantastisk musik rakt igenom.
HerrNenne (Anmäl)   28/6 2011
Inte bra alls, fram till avslutningskonserten. Innan dess är det tråkigt, styltigt och med en massa "coolt" pianospel som man faktiskt tröttnar snabbt på. men efter det vänder det, och blir faktiskt ganska bra till slut.
foppa99 (Anmäl)   22/6 2011
romantisk o vackert värre!!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Secret