Secret Obsession

Originaltitel: Secret Obsession
Regissör:Peter Sullivan (II)
Utgivningsår:2019

Om Secret Obsession:

Jennifer har varit med om bilolycka och tappat minnet. När hon skrivs ut från sjukhuset så får hennes make Russell göra allt han kan för att hjälpa henne att börja minnas, men med tiden börjar Jennifer inse att allt inte verkar stå rätt till.

Brenda Song, Mike Vogel, Dennis Haysbert, Ashley Scott, Paul Sloan, Daniel Booko, Scott Peat, Blair Hickey, Michael Patrick McGill, Casey Leach, Jim Hanna, Ciarra Carter, Eric Etebari, Kati Salowsky, Jennifer Peo, Joyce Greenleaf

Peter Sullivan (II), Kraig Wenman

Drama, Thriller

Diskussioner om Secret Obsession  (0 diskussioner)
Kommentarer om Secret Obsession (9 st)
dafreakish (Anmäl)   21:09 17/8
Bedrövlig film från idé till genomförande. Hiskeliga skådespelarinsatser och ett manus där jag listade ut allt efter första sekunden. Katastrof rakt igenom.
TheHorrorfan (Anmäl)   23:29 31/7
Rätt så bra tycker jag. Förutsägbar är den ju, men hur många filmer är inte det nuförtiden? 3,5.
DIProgan (Anmäl)   18:59 28/7
Väldigt förutsägbar. Trist att se Dennis Haysbert i detta.
Hengman (Anmäl)   11:37 27/7
Starkys kommentar säger det mesta. Lövtunn story, idiotiska karaktärer och ett mycket orealistiskt polisarbete. Skrattretande dåligt.
starsky (Anmäl)   09:30 26/7
Brenda Song måste vara den mest överspelande skådis jag sett på länge. Film i Harlekinbokanda utan tantsnusk.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Secret Obsession