Betyg idag: 1 056 Besökare idag: 4 785

Originaltitel: See No Evil 2
Regissör:Jen Soska, Sylvia Soska
Utgivningsår:2014

Om See No Evil 2:

Jacob Goodnight vaknar till liv på bårhuset i stan där ett gäng vänner anordnat en överraskningsfest åt Amy.

Titel: See No Evil
Originaltitel: See No Evil
Regissör: Gregory Dark
År: 2006
Genre: Skräck
See No Evil

Glenn Jacobs, Danielle Harris, Katharine Isabelle, Chelan Simmons, Kaj-Erik Eriksen, Greyston Holt, Lee Majdoub, Michael Eklund, Christina Vidal, Samantha Noble, Steven Vidler, Reese Alexander, Kelly-Ruth Mercier, Nancy Bell, Tiffany Lamb, Sam Cotton

Nathan Brookes, Bobby Lee Darby

Skräck

Diskussioner om See No Evil 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om See No Evil 2 (8 st)
Robkiller (Anmäl)   22:41 25/3
Kane röjer runt igen. Ungefär lika värdelös som föregångaren.
fanny7504 (Anmäl)   22/7 2018
Jag gillade ettan men i den här är det så dåliga skådespelare och tråkiga karaktärer att jag nästan somnade.
amam (Anmäl)   1/3 2016
Bättre än ettan men själva filmen är fortfarande inte speciellt bra, halvtaskig regi och dåligt manus.
Zok (Anmäl)   7/1 2015
Gillade första filmen och även denna. Jag ville ha en slasher och fick också det, med allt vad det innebär, plus att den är bättre än majoriteten äv liknande filmer som kommer i dag. Kane fungerar utmärkt.
DrJW (Anmäl)   24/10 2014
Både den här och ettan är en typisk slasher-klichè. De positiva jag kan säga om dem här filmerna är WWE-wrestlaren Kane i huvudrollen. Han har den looken och uttrycket till att kunna spela en psykotisk seriemördare(några andra WWE-wrestlare som skulle kunna spela ett par psykopater är The Wyatt Family, deras inledning och promovideo får en att tänka på en Rob Zombie-rulle!). Två bra saker till om den här: Danielle Harris och slutet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till See No Evil 2