Senior Skip Day

Originaltitel: Senior Skip Day
Regissör:Nick Weiss
Utgivningsår:2008

Om Senior Skip Day:

Adam Harris är extremt kär i Cara. Problemet är att Cara är den mest populära tjejen i skolan. Men Adam ser en stor chans genom att hålla en fest på Senior Skip Day ska han försöka ragga på henne, men allt går inte som planerat.

Titel: Dorm Daze
Originaltitel: I Love You, Beth Cooper
Regissör: Chris Columbus
År: 2009
I Love You, Beth Cooper

Kayla Ewell, Larry Miller, Gary Lundy, Tara Reid, Lea Thompson, Norm MacDonald, Clint Howard, Talan Torriero, Taryn Southern, Lindsey Axelsson, Jessica Morris, Jackson Rathbone

Evan Wasserstrom

Komedi

Diskussioner om Senior Skip Day  (0 diskussioner)
Kommentarer om Senior Skip Day (37 st)
sawa (Anmäl)   2/12 2018
Efter bara en liten stund ville jag stänga av, men orkade inte, så jag fick plåga mig igenom eländet. Varför köpte jag den här filmen?
yrkeschaufföre (Anmäl)   7/5 2016
En uthärdlig skitfilm, den saknar helt handling utöver "Adam ordnar en fest" och det hade den behövt, det finns några roliga scener men fler tramsiga scener.
Johan_G (Anmäl)   6/1 2013
Skön komedi med sköna karaktärer. Svårt att ge en 5:a till såna här ''oseriösa'' filmen men kan nog ändå ge en 4:a då den ändå var rolig, och inte var så dålig som vissa andra såna här typer av filmer kan vara.
Waldo Trumbull (Anmäl)   3/12 2012
Precis så hjärnlöst flamsig som väntat. Ett par smålustiga scener, men på det hela taget fullständigt olidligt.
Catwalker (Anmäl)   21/2 2012
nä, blä vilken hjärndödande skit. ja, håller med om att knarkaren är söt, jackson rathbone från twilight :)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Senior Skip Day