Serial Killer

Originaltitel: Serial Killer
Regissör:Pierre David
Utgivningsår:1995

Om Serial Killer:

Länge har han varit borta från Los Angeles gator. fängslad för bestialiska mord på tillfälliga offer. nu är han tillbaka. hans namn är William "Lucian" Morrano. nu mördar han av vällust. FBI-agenten Selby Younger har tillsatts för att lösa fallet.

Kim Delaney, Gary Hudson, Tobin Bell, Pam Grier, Marco Rodríguez, Joel Polis, Lyman Ward, Andrew Prine, Cyndi Pass

Mark Sevi

Thriller

Kanada, USA
Diskussioner om Serial Killer  (0 diskussioner)
Kommentarer om Serial Killer (9 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   01:41 21/7
Har precis sett om den och nu tycker jag faktiskt att den är helt okej. Höjer betyget från 1 till 3.
dudson (Anmäl)   12/5 2018
fruktansvärt usel! Bell passar ändå som creepy killer. Och 9 år efter denna soppa så blev det Saw där han verkligen kom till sin rätt!
Bumbi78 (Anmäl)   7/4 2017
Standardthriller som trots potential att kunna vara spännande blir så slö att man tror hela teamet är sömngångare. Enda lilla ljusglimten är Tobin Bell, och inte heller han har något vettigt att göra med sin karaktär. Med lite vilja kan man dock urskilja vad som möjligtvis kunde vara förlagan och inspirationen till hans senare superroll som Jigsaw.
Stygga-Vargen (Anmäl)   24/9 2016
Helkass!