Set It Up

Originaltitel: Set It Up
Regissör:Claire Scanlon
Utgivningsår:2018

Om Set It Up:

Två unga assistenter i New York City inser att de kan göra sina liv lättare genom att föra samman sina chefer på en dejt.

Zoey Deutch, Glen Powell, Lucy Liu, Taye Diggs, Joan Smalls, Meredith Hagner, Pete Davidson, Jon Rudnitsky, Tituss Burgess, Jake Robinson, Aaron Costa Ganis, Paulie Deo Jr, Noah Robbins, Madison Arnold

Katie Silberman

Komedi, Romantik

Diskussioner om Set It Up  (0 diskussioner)
Kommentarer om Set It Up (10 st)
Barneyk (Anmäl)   17:27 14/1
Jag tycker faktiskt delar av den är riktigt rolig. Men jag gillar liksom inte "killen" och jag är så trött på "doucheig kille träffar tjej, lär sig att han är en snäll kille egentligen" att jag storknar. Och pratet om salamandrar och grottmän är ännu tröttsammare. Det är synd, för jag tycker filmen är riktigt charmig när den fokuserar på dom olika vänskapsbanden som finns, men när det kommer till romansen så blir det bara trist och jag känner ingen kemi. Jag gillar även hur vi bara får se chefernas relation utifrån huvudpersonernas perspektiv. Men det landar ändå på en slätstruken tvåa som helhet, hade velat se mer av vännerna runtomkring, paret som gifter sig är charmigt och har en fin relation, Titus Andromedon är fantastisk, Pete Davidson är också bra och jätterolig. Men romansen som ändå är huvudfokus i filmen är på sin höjd meh. Synd.
Tatty (Anmäl)   3/9 2018
Galen och rolig film! Rekommenderas!
Pearldrop (Anmäl)   21/8 2018
Förutsägbar, men rolig
haajen (Anmäl)   11/8 2018
Några få småskratt i övrigt är detta bara trist.
Boondock_saint (Anmäl)   8/8 2018
Jag tyckte denna var förvånansvärt rolig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Set It Up