Seven Psychopaths

Originaltitel: Seven Psychopaths
Regissör:Martin McDonagh
Utgivningsår:2012

Om Seven Psychopaths:

En manusförfattare blir oundvikligen indragen i Los Angeles kriminella undre värld, när hans udda vänner kidnappar en gangsters älskade hund.
Se filmen på Plejmo

År: 2006
Genre: Komedi, Kriminalare, Thriller
Film nr.: 52054
Big Nothing

Colin Farrell, Sam Rockwell, Christopher Walken, Woody Harrelson, Abbie Cornish, Linda Bright Clay, Olga Kurylenko, Tom Waits, Amanda Warren, James Landry Hébert, Harry Dean Stanton, Long Nguyen, Christine Marzano, Kevin Corrigan, Gabourey Sidibe

Martin McDonagh

Komedi, Kriminalare

Storbritannien
Diskussioner om Seven Psychopaths  (1 diskussioner)
Kommentarer om Seven Psychopaths (157 st)
Jompalompier (Anmäl)   5/11 2018
Underhållande film med mörk humor.
Trangor (Anmäl)   15/7 2018
Lager på lager på lager i en enda röra och som känns som om man har blivit slagen med ett basebollträ. Alltså, en film som är fullkomligt lysande för mig, men förmodligen inte passar de flesta.
AgnesPetter (Anmäl)   30/4 2018
Alldeles för slätstruken parodi-ish gangsterfilm som, på ett alldeles för utstuderat metaplan, försöker kommentera typiska actionfilm-strukturer vad gäller våld och dödande av kvinnor, men följer ändå just dessa konventioner i allra högsta grad, fast helt utan den edge som krävs. skickliga skådisar med roller och ett manus som inte lyfter. knappt godkänd.
annihilat0r (Anmäl)   29/4 2018
Ett oseriöst manus och ett omfattande försök att skapa en vrickad film – vilket inte förtjusade mig.
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Seven Psychopaths