Shadow Man

Originaltitel: Shadow Man
Regissör:Michael Keusch
Utgivningsår:2006

Om Shadow Man:

Ett nytt biologiskt vapen är på vift och självklart finns det bara en man som kan rädda världen.

Titel: Out for a Kill
Regissör: Don E FauntLeRoy
År: 2005
Genre: Drama, Action
Today You Die

Steven Seagal, Eva Pope, Skye Bennett, Werner Daehn, Imelda Staunton, Vincent Riotta, Michael Elwyn, Garrick Hagon

Joe Halpin, Steven Seagal

Action

Diskussioner om Shadow Man  (0 diskussioner)
Kommentarer om Shadow Man (49 st)
Hanness (Anmäl)   13/8 2013
Haha jag är en av de få som gillar Steven Seagal! "I don't like illegal drugs and I wanted to know if you could fill out a prescription."
RichardEk (Anmäl)   22/7 2013
Steget bättre än hans andra senaste men det säger inte så mycket. Här får vi den vanliga laddningen 'one-liners', explosioner och brutna lemmar. Allt detta är sedan paketerat i b-regissörens intention att lägga handlingens tempo så högt att klippen blir forcerade, i värsta fall obegripliga. Här finns en del bra actionscener som gör det till en film steget bättre än vad Seagal vanligen är med i nuförtiden. Hans kvinnliga 'side-kick' är också en av filmens behållningar, den vackra och teaterskolade Eva Pope. Tyvärr har hon givits repliker som inte gör henne rättvisa medan Seagal utan att veta det träffar rätt med sina, som när Eva Pope frågar "Do you know what you're doing?" och Seagal svarar: No, but that has not stopped me in the past." Så sant som det är sagt.
Gordyal (Anmäl)   11/6 2013
Absolut inte Fiskmås sämsta, men helt klart hans dummaste. En helt vanlig slasher-brud agerar mer förnuftigt och genomtänkt än samtliga karaktärer i denna film. Klart imponerande. Gillar man motorcykelstunts så kan man smågotta sig över ett par hyfsade sådana. Stefan själv är smidigare än på länge, och sparkar flera gånger nästan i midjehöjd. Däremot ställer jag mig tveksam till att han i sin dåvarande form sprang under halvminuten på hundra meter - vad nu det spelar för roll. (5-/15)
SHAAWW (Anmäl)   21/10 2010
Så dålig!!!
Solidus (Anmäl)   6/8 2010
Ja, filmen är jättedåligt och usel. Faktum är att filmen är så usel att den blir underhållande. Nej, jag har inte hjärta att utdela en 1:a till Shadow Man. Det blir en 2:a (svag) i betyg. Varsågod, herr Fiskmås.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Shadow Man