Shadow of Fear

Originaltitel: Shadow of Fear
Regissör:Rich Cowan
Utgivningsår:2004

Om Shadow of Fear:

Sent en natt kör Harrison French ihjäl en människa. Medan bevisen mot honom samlas tar han hjälp av ett mäktigt brödraskap. Han erbjuds hjälp, och bevisen försvinner, men priset för hjälpen är högt. För högt.
Se filmen på Plejmo

James Spader, Matthew Davis, Robin Tunney, Peter Coyote, Aidan Quinn, Alice Krige, Lacey Chabert, Sarah Ann Schultz, Robert Miano, David Selby

Matt Holloway, Art Marcum

Thriller

Main Line

Diskussioner om Shadow of Fear  (0 diskussioner)
Kommentarer om Shadow of Fear (11 st)
Catapilla (Anmäl)   13:24 26/6
Ganska bra Thriller. Matthew Davis i huvudrollen är riktigt kass och drar ner filmen rejält. Men, är trots allt rätt svag för denna typ av film så blir ändå en svajig trea.
jonbo (Anmäl)   8/3 2018
Verkligen en sent-på-natten-thriller som nästa morgon får en att tro att man har förlorat närminnet.
Bumbi78 (Anmäl)   20/8 2017
Slö och intetsägande thriller av den sorten som brukar visas på tv när ingen rimligtvis tittar.
Solidus (Anmäl)   8/4 2012
Intetsägande thriller som misslyckas med att skapa ett intresse. Sällan har en film utstrålat en sådan stor tråkighetsfaktor, än ”Shadow of Fear” och jag ångrar varje minut som förspilldes av mitt liv när jag tog mig genom detta helvete till film. Det enda som ” Shadow of Fear” lyckats bjuda på är ett tragiskt slöseri av resurser.
mpea (Anmäl)   6/2 2011
Lite sådär långtråkigt, man förväntade sig att nåt snart skulle hända nånting...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Shadow of Fear