Shakma

Originaltitel: Shakma
Regissör:Tom Logan, Hugh Parks
Utgivningsår:1990

Om Shakma:

En galen babian rymmer från ett laboratorium och börjar döda unga forskare som spelar ett rollspelsliknande spel med varandra i byggnaden.

Christopher Atkins, Amanda Wyss, Ari Meyers, Roddy McDowall, Rob Edward Morris, Tre Laughlin, Greg Flowers, Ann Kymberlie, Donna Jarrett

Roger Engle

Skräck

Nemesis

Diskussioner om Shakma  (0 diskussioner)
Kommentarer om Shakma (10 st)
dudson (Anmäl)   12:37 21/3
Ubeer seg djur skräckis av sämsta märke! Dessa rullar var som bäst 70/tidgt/80tal" Den helvilda creepy apan är fan en bättre skådis än övriga inblandade och det säger ju en del om filmen.
sven_usling (Anmäl)   13:36 23/2
Verkligen ingen bra film, men det finns faktiskt en del bra infall och idéer som bryter igenom att jag höjer betyget till en tvåa.
Asmorod (Anmäl)   22/5 2018
Gode Gud, så jävla dålig den är!
Xtro (Anmäl)   11/7 2015
Bottennapp för Kalkonfilmskonnässören tyvärr. Tortyrmässigt tempo i beige korridorer och repetitiv som en feberdröm. stark etta tack vare apans intensiva vrede.
craptastic (Anmäl)   27/10 2012
Allt är bara så bra med den här filmen!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Shakma