Shark Night

Originaltitel: Shark Night 3D
Regissör:David R Ellis
Utgivningsår:2011

Om Shark Night :

Sju vänner är på semester i soliga Lousianna Gulf, där de faller offer för ett antal hajattacker.

Titel: Piranha 3D
Regissör: Kimble Rendall
År: 2012
Genre: Action, Thriller, Skräck
Bait

Donal Logue, Sara Paxton, Chris Carmack, Joel David Moore, Dustin Milligan, Katharine McPhee, Alyssa Diaz, Chris Zylka, Sinqua Walls, Christine Quinn

Will Hayes, Jesse Studenberg

Thriller, Skräck

Recension Shark Night

- blue velvet sätter betyg 1 och skriver:
När regissören David R. Ellis levererar sitt nya alster ”Shark Night” så gör han det i sedvanlig ordning med ett manus som är sämre än sämst. Visst kan det vara roande med klichéer uppradade på varandra om det finns en viss humoristisk ådra bakom det hela, och min första tanke går till Alexandre Ajas hyllning till det glada åttiotalets high-school komedi kontra monsterfisk-tema, där han med stor portion...

Recension av Shark Night - Läs hela!

Diskussioner om Shark Night  (0 diskussioner)
Kommentarer om Shark Night (58 st)
Zingostar (Anmäl)   25/10 2017
Jag gillar denna film. Den är effektiv. Typisk tonårsskräck. Har ett par riktigt effektiva scener som ger en puls och rysningar. Kan rekommendera den för filmkvällen med gänget.
Semiramis (Anmäl)   14/9 2015
Haha, så fantastiskt dålig!!
Hanness (Anmäl)   29/12 2014
Finns bara ett ord, usel!
robbieroy (Anmäl)   10/11 2014
Det hade räckt med att ta en titt på skådisensamblen så borde man förstått att detta är sämre än det "dåliga" man var ute efter. Det här håller inte längre. I och med "Shark night" stänger jag nu portarna för den här typen av film. Från och med nu kommer jag ALLTID, när jag har chansen att välja helt själv, endast se film som jag tror är bra på riktigt, eller som verkligen intresserar mig. Det går inte att slösa bort livet på sånt här. Film kan verkligen vara helt underbart, men också en plåga.
Ramza (Anmäl)   23/9 2014
Hajar i all ära men det här är helt enkelt för korkat.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Shark Night
Se filmen