Sharknado 3: Oh Hell No!

Originaltitel: Sharknado 3: Oh Hell No!
Regissör:Anthony C Ferrante
Utgivningsår:2015

Om Sharknado 3: Oh Hell No!:

Det är nu Washingtons tur att bli terroriserade av en tornado med hajar och återigen måste April och Fin försöka stoppa allting.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Declan O\'Brien
År: 2010
Genre: Skräck, Science Fiction
Sharktopus

Bo Derek, David Hasselhoff, Tara Reid, Michael Winslow, Frankie Muniz, Lou Ferrigno, Ian Ziering, Kim Richards, Chris Jericho, Ryan Newman, Ne-Yo, Cassandra Scerbo, Mark Cuban, Mark McGrath, Melvin Gregg, Matt Lauer, Jack Griffo, Ann Coulter, Blair Fowler

Thunder Levin

Komedi, Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction

Sharknado III

Diskussioner om Sharknado 3: Oh Hell No!  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sharknado 3: Oh Hell No! (22 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   8/4 2018
Återigen bekräftas tesen att alla filmserier förr eller senare hamnar i rymden. Den här filmen lider dock av att den i vanlig uppföljarstil känner att den måste höja insatserna och dra allting lite längre, man tappar bort den simpla dumroliga idé som gjorde första filmen till ett fenomen. Å andra sidan finns det nog inte direkt några genidrag som man kan göra med de här uppföljarna, de får bara försöka hålla underhållningsvärdet uppe, och det lyckas de ändå hyfsat med. Att de sedan samlar på sig så många avdankade skådespelare och desperata kändisar som de bara kan få tag i gör att det här alltmer känns som vår tids Airport-filmer eller Cannonball Run-filmer. Att David Hasselhoff dyker upp här är fullt logiskt. Jag har iaf inget emot att fortsätta kolla på de här filmerna, så jag antar att de fyller sin funktion
Filmfantast86 (Anmäl)   31/10 2017
dudson (Anmäl)   10/6 2017
Heehe Störd film. Skoj se gamla hjältar som Hassehoff. Han såg ju nästan döende ut. Satans gammal gubbtjuv. Och Lorenzo Lamas. I en liten bi roll. Har alldrig gillat Ian Ziering men han passar som nån slags stel anti hjälte i dessa flippade filmer. Det bästa är mot slutet. Haj tornado och rymd äventyr. Så jävla sjukt🤣
Tatty (Anmäl)   31/12 2016
Gud vad överdriven filmen var fast lite kul kunde den vara. Slutet var så dålig så att jag suckade.
Gooran (Anmäl)   23/10 2016
Satte 1:or på de två första filmerna eftersom, tja... Det är riktigt dåliga filmer, om än med ett visst underhållningsvärde, som blev större med den andra filmen. Här i den tredje har allt skruvats ytterligare några varv och jag blir faktiskt lite osäker på hur jag ska betygsätta det här. Allting är dummare, mer ologiskt och överdrivet och vi har hajar i rymden, samt Hasselhoff! Och jag blir mer underhållen än någonsin av tornado-hajarna. Så, jag antar att det återigen får bli en 1:a i betyg, dock med en guldstjärna i kanten.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sharknado 3: Oh Hell No!