Sharknado 4: The 4th Awakens

Originaltitel: Sharknado 4: The 4th Awakens
Regissör:Anthony C Ferrante
Utgivningsår:2016

Om Sharknado 4: The 4th Awakens:

Fem år efter att östkusten härjades i Sharknado 3 så har Fin och hans familj levt lyckligt och helt utan hajar, men nu dyker de plötsligt upp igen på ställen och sätt som är helt oväntade.

Titel: Sharknado 3: Oh Hell No!
Originaltitel: Sharknado 3: Oh Hell No!
År: 2015
Titel: Sharknado 5: Global Swarming
Originaltitel: Sharknado 5: Global Swarming
År: 2017
Sharknado 5: Global Swarming

Ian Ziering, Tara Reid, Masiela Lusha, Cody Linley, Ryan Newman, Imani Hakim, David Hasselhoff, Tommy Davidson, Cheryl Tiegs, Gary Busey, Susan Anton, Steffanie Busey, Duane 'Dog' Chapman, Stacey Dash, David Faustino, Steve Guttenberg, Alexandra Paul

Thunder Levin

Komedi, Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction

Sharknado IV

Diskussioner om Sharknado 4: The 4th Awakens  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sharknado 4: The 4th Awakens (12 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   18:36 20/3
I vanlig ordning blir försöken att hålla filmserien levande alltmer desperata för varje film. Det här är verkligen bara ett gäng lösryckta idéer uppradade efter varandra, få av dem speciellt bra. Många kända namn blir det återigen, och de som dyker upp är väl ungefär de man förväntade sig. Gary Busey var en lågoddsare exempelvis. Det var iaf kul att se Paul Shaffer, men Gilbert Gottfried är nog filmens höjdpunkt. Duglig underhållning är det fortfarande hursomhelst
TheHorrorfan (Anmäl)   18/2 2018
Så otroligt dålig så att den blir rolig.
Filmfantast86 (Anmäl)   31/10 2017
Robkiller (Anmäl)   10/9 2017
Asylum / SyFy med flera hajar, one-liners och dåliga skämt... kassa skådespelare och ungefär lika uselt som vanligt.
emmycaution (Anmäl)   8/9 2017
Det börjar bli uttjatat med Sharknados nu. Kanske är det därför den här mest går ut på att namedroppa nya typer av tornados...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sharknado 4: The 4th Awakens