Betyg idag: 1 086 Besökare idag: 4 935

Originaltitel: Sherlock - The Six Thatchers
Regissör:Rachel Talalay
Utgivningsår:2017

Om Sherlock - The Six Thatchers:

Sherlock väntar på Moriartys postuma påhitt och fördriver tiden med ett fall som förbryllar Scotland Yard. Han är mest intresserad av vad som verkar vara en trivial detalj. Varför förstör någon byster av den avlidna premiärministern Margaret Thatcher? Går en galning lös eller finns det ett mörkare syfte? Något med rötter i Mary Watsons förflutna?

Titel: Vågen
Regissör: Benny Chan Muk-sing
År: 2011
Genre: Drama, Action
Shaolin

Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Amanda Abbington, Mark Gatiss, Louise Brealey, Lindsay Duncan, Una Stubbs, Rupert Graves

Mark Gatiss

Drama, Kriminalare, Mysterium

Storbritannien
Diskussioner om Sherlock - The Six Thatchers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sherlock - The Six Thatchers (15 st)
dafreakish (Anmäl)   00:37 7/4
Svag första timmen, minst, innan den tar sig väsentligt sista minuterna då Sherlock är tillbaka i gammal god form, om än aningen mer sentimentalt än vanligt. Därmed når den inte heller upp till en fyra i betyg. Fallet är ganska svagt men då är inte heller det meningen med den här filmen. Lovar dock gott inför kommande filmer.
idaho1981 (Anmäl)   14:07 30/1
Helt ok avsnitt, men det berodde främst på skådespeleriet och karaktärerna som alltid är bra, fallet var det rätt mycket sämre med. Hoppas på att resten av säsong 4 är mycket starkare.
PeterTheW (Anmäl)   10:27 29/1
Väldigt svag öppnare för säsong 4. Småtråkigt och plottrigt.
Starkbröl (Anmäl)   23:36 27/1
Nej, nu har de tappat det helt, tyvärr. Skådisarna gör vad de kan men hela storyn är ju riktigt kass ärligt talat. Blä. Hoppas de andra avsnitten denna säsong spottar upp sig...
idd (Anmäl)   08:04 23/1
Mer av exakt samma sak - I like!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sherlock - The Six Thatchers