Sherlock - The Six Thatchers

Originaltitel: Sherlock - The Six Thatchers
Regissör:Rachel Talalay
Utgivningsår:2017

Om Sherlock - The Six Thatchers:

Sherlock väntar på Moriartys postuma påhitt och fördriver tiden med ett fall som förbryllar Scotland Yard. Han är mest intresserad av vad som verkar vara en trivial detalj. Varför förstör någon byster av den avlidna premiärministern Margaret Thatcher? Går en galning lös eller finns det ett mörkare syfte? Något med rötter i Mary Watsons förflutna?

Titel: Vågen
Originaltitel: Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Regissör: Tim Burton
År: 2016
Genre: Drama, Familjefilm, Äventyr, Fantasy
Miss Peregrines hem för besynnerliga barn
Titel: Sherlock - Many Happy Returns
Regissör: Benjamin Caron
År: 2017
Genre: Drama, Kriminalare, Mysterium
Sherlock - The Final Problem

Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Amanda Abbington, Mark Gatiss, Louise Brealey, Lindsay Duncan, Una Stubbs, Rupert Graves

Mark Gatiss

Drama, Kriminalare, Mysterium

Storbritannien
Diskussioner om Sherlock - The Six Thatchers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sherlock - The Six Thatchers (16 st)
Gordyal (Anmäl)   23:26 8/7
Märkbart urvattnat. Visst är det samma karaktärer och samma grundläggande charm, men all subtil smartness är borta. Dessutom har den fräscha och lyckade neo-noir-känslan försvunnit helt och ersatts med något såpoperaliknande. Trista twistar och för lite dräpande kommentarer. Får en trea för att jag blir glad av att se på Sherlock, även när leveransen uteblir. (7-/15)
dafreakish (Anmäl)   00:37 7/4
Svag första timmen, minst, innan den tar sig väsentligt sista minuterna då Sherlock är tillbaka i gammal god form, om än aningen mer sentimentalt än vanligt. Därmed når den inte heller upp till en fyra i betyg. Fallet är ganska svagt men då är inte heller det meningen med den här filmen. Lovar dock gott inför kommande filmer.
idaho1981 (Anmäl)   14:07 30/1
Helt ok avsnitt, men det berodde främst på skådespeleriet och karaktärerna som alltid är bra, fallet var det rätt mycket sämre med. Hoppas på att resten av säsong 4 är mycket starkare.
PeterTheW (Anmäl)   10:27 29/1
Väldigt svag öppnare för säsong 4. Småtråkigt och plottrigt.
Starkbröl (Anmäl)   23:36 27/1
Nej, nu har de tappat det helt, tyvärr. Skådisarna gör vad de kan men hela storyn är ju riktigt kass ärligt talat. Blä. Hoppas de andra avsnitten denna säsong spottar upp sig...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sherlock - The Six Thatchers