I min vildaste fantasi

Originaltitel: She's Out of My League
Regissör:Jim Field Smith
Utgivningsår:2010

Om I min vildaste fantasi:

Kirk Kettner är i tjugoårsåldern och arbetar som säkerhetsvakt på flygplatsen i Pittsburgh. Han hänger fortfarande mest med sina gymnasiepolare tillika arbetskamrater Jack, Stainer och Devon. Samtidigt drömmer han om att få tillbaka sitt ex Marnie som dock gått vidare för länge sedan. Kirk verkar ha nöjt sig med att upprätthålla detta status quo i livet – tills den dag Molly svischar igenom hans säkerhetskontroll och glömmer sin mobiltelefon. Molly är smart, sofistikerad och sagolikt snygg. I en annan liga än Kirk, helt enkelt. När Kirk är vänlig nog att söka upp Molly och återlämna hennes telefon erbjuder hon sig att återgälda honom med ett par hockeybiljetter. Han accepterar, utan att för en sekund tänka att han just blivit utbjuden på en date av sin drömtjej...

Titel: Min stora kärlek
Regissör: Kevin Smith
År: 2004
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Jersey Girl

Jay Baruchel, Alice Eve, T J Miller, Mike Vogel, Nate Torrence, Krysten Ritter, Lindsay Sloane, Kyle Bornheimer, Jessica St Clair, Hayes MacArthur, Debra Jo Rupp, Adam LeFevre, Kim Shaw, Geoff Stults, Andrew Daly, Trevor Eve, Sharon Maughan, Jasika Nicole

Sean Anders, John Morris

Komedi, Romantik

Recension I min vildaste fantasi

- Tim Buckley sätter betyg 2 och skriver:
denna films regi och skådespelare är i slutändan ungefär lika spännande och innovativa att erfara som pappersprasslet till förpackningen runt en hamburgare. Och då hjälper det inte mycket att man endast bemöts av ett smått roligt, smått störande och allt annat än subtilt innehåll när pappret väl blottat sitt innehåll. Även om det delvis för stunden både mättar och förnöjer.

Recension av I min vildaste fantasi - Läs hela!

Diskussioner om I min vildaste fantasi  (0 diskussioner)
Kommentarer om I min vildaste fantasi (103 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   25/10 2017
dafreakish (Anmäl)   2/8 2015
Redigt klyschig och ytlig film som fördummar sina karaktärer i extremt hög grad. Den lever egentligen helt på Baruchels avslappnade charm. Det räddar filmen från ett totalt magplask.
Krille80 (Anmäl)   6/4 2015
Jag gillar skådespelaren Jay Baruchel och de sköna karaktärer han ofta spelar. Sevärd denna gång är också Alice Eve som levererar både charm och skönhet och sedan har jag alltid uppskattat T.J Miller. Handlingen är här, som oftast, i romantiska komedier förutsägbar men är det någon genrer jag vill ha förutsägbarhet så är det just i rom-com. En sevärd och underhållande. 3+
eandersson (Anmäl)   7/12 2014
"Hey, I jizzed in my shorts. That's what I do. OK? It's how I roll. Deal with it.". Överraskande underhållande rulle. Lite mer humor än puttenuttig romantik vilket var passande och bra. Och ja, Alice Eve är en 10a.
Robkiller (Anmäl)   1/5 2014
Hyfsat meningslös romantisk komedi som trots allt höll intresset uppe, så den får väl duga.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till I min vildaste fantasi
Se filmen