Shoot 'Em Up

Originaltitel: Shoot 'Em Up
Regissör:Michael Davis (I)
Utgivningsår:2007

Om Shoot 'Em Up:

En man vid namn Smith förlöser ett barn under en eldstrid, och måste sedan försvara den nyfödde från en armé av beväpnade män.

Titel: Crank
Regissör: John Stockwell
År: 2011
Genre: Komedi, Action
Cat Run

Clive Owen, Monica Bellucci, Paul Giamatti, Greg Bryk, Stephen McHattie, Ramona Pringle, Jane McLean, Julian Richings, Tony Munch

Michael Davis (I)

Drama, Action, Kriminalare, Thriller

Recension Shoot 'Em Up

- Rollywood sätter betyg 2 och skriver:
Grundidén med filmen är ganska kul. Hur en actionhjälte måste ta hand om en liten bebis. Men att överdriva actionscenerna på det här sättet och bara försöka få filmen att överleva på effekterna går inte. Det krävs mer tanke bakom manuset och kanske skulle man ha gjort alltihop som en komedi istället. Det här känns på något sätt så fel. Jag kan omöjligen ge filmen mer än en tvåa och det är bara på grund...

Recension av Shoot 'Em Up - Läs hela!

Diskussioner om Shoot 'Em Up  (0 diskussioner)
Kommentarer om Shoot 'Em Up (556 st)
Megalon (Anmäl)   22:51 17/2
En film som håller vad titeln lovar. Perfekt popcornrulle!
Dicku (Anmäl)   22:42 7/1
Riktigt riktigt dålig.
Björkman (Anmäl)   16/4 2018
På gränsen till att slå över till stor b-rulle, men håller sig på rätt sida. Detta med hjälp av okej skådisar, i alla fall hyfsat påkostade effekter och en bra balans mellan allvar och humor. Kan tänka mig att de hade rätt kul när de spelade in. Helt okej att slå på en kväll eller bakissöndag när man inte vill ha något annat än en skönt blodig actionstund. Morötter, någon?
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
F-M-J (Anmäl)   17/3 2017
Ett ok alternativ att försumma sig i när hjärnan vill vila från seriösare djupdykningar.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Shoot 'Em Up
Se filmen