Sierra Burgess Is a Loser

Originaltitel: Sierra Burgess Is a Loser
Regissör:Ian Samuels
Utgivningsår:2018

Om Sierra Burgess Is a Loser:

En high school-tjej börjar hänga med en av de populära tjejerna för att killen hon gillar ska lägga märka till henne.

Kristine Froseth, Shannon Purser, Noah Centineo, RJ Cyler, Will Peltz, Lea Thompson, Alan Ruck, Chrissy Metz, Alice Lee, Giorgia Whigham, Mary Pat Gleason, Joey Morgan, Mario Revolori, JT Neal, Wolfgang Novogratz

Lindsey Beer

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Sierra Burgess Is a Loser  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sierra Burgess Is a Loser (8 st)
Barneyk (Anmäl)   28/12 2018
Jag är väldigt känslig och tycker väldigt illa om den här typen av catfish-scenarion, men av någon anledning så irriterar jag mig inte så mycket här som jag brukar. Jag tycker även vänskapen som växer fram känns fin och naturlig på ett lite ovanligt sätt. Inte direkt stark men ändå klar tvåa.
idaho1981 (Anmäl)   28/10 2018
Otrevlig och självisk huvudperson och konstig historia och inget skådespeleri på topp. Sen ör det samma visa, karaktären är egentligen en bra person och väldigt smart för att hon inte är smal och snygg som de populära, kom med nått nytt, snälla.
RunRiot (Anmäl)   20/10 2018
Det känns som att de jobbar hårt för att göra Shannon Purser till den nya generationens Molly Ringwald, och charmig är hon ju absolut. Dock räcker det inte för att bära en hel film med något tvivelaktig handling. Typ alla karaktärer är rövhattar och det är svårt att sympatisera med dem. Vissa skådisar är dessutom riktigt usla *host*blondinens mamma*host* och hela filmen känns bara som ett snabbt ihophafsat skolprojekt. Dock kul med Lea Thompson och Alan Ruck som föräldrarna. Önskar bara man fått se mer av dem då de stal showen helt.
HerrNenne (Anmäl)   1/10 2018
Karaktärerna är jättebra och skildrar förälskelse och vänskap och tonårstid jättejättebra. Tyvärr så spiralar det utom kontroll som det alltid gör i såna här filmer, och går alldeles för långt, och till och med förstör karaktärerna lite till sist, tyvärr. Man försöker laga, det går sådär, men det är lite förstört redan. Men när den inte är otroligt svår och pinsam att se på, så är den skitmysig.
myslas (Anmäl)   14/9 2018
Catfishing is good actually. Wait... what?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sierra Burgess Is a Loser