Signs

Originaltitel: Signs
Regissör:M Night Shyamalan
Utgivningsår:2002

Om Signs:

Allt som bonden Graham Hess trodde om världen förändras drastiskt när han upptäcker ett meddelande, ett invecklat mönster av cirklar och linjer utformat i hans sädesfält... Vid en närmare undersökning av det mystiska mönstret inser han att det han kommer hitta, för alltid kommer förändra livet för hans bror och barn.
Se filmen på Netflix

Regissör: Rob Bowman
År: 1998
Genre: Action, Thriller, Science Fiction, Mysterium
Arkiv X - Fight the Future

Mel Gibson, Joaquin Phoenix, Rory Culkin, Abigail Breslin, M Night Shyamalan, Cherry Jones, Patricia Kalember, Ted Sutton, Merritt Wever, Lanny Flaherty, Marion McCorry, Michael Showalter

M Night Shyamalan

Drama, Thriller, Skräck, Science Fiction, Mysterium

Recension Signs

- connya sätter betyg 4 och skriver:
Jag såg Sjätte Sinnet på bio och några månader senare när jag blev intervjuad av ZTV och de frågade mig om vilken filmskapare som jag gillade mest för tillfället var svarade jag M. Night Syamalan. Sjätte Sinnet hade, som filmkonst, gjort ett stort intryck på mig och Unbreakable kom att göra det ännu mer. Båda är filmer där regissören lägger vikten på saker han tycker är viktiga att berätta och...

Recension av Signs - Läs hela!

Med i listor: Mysterium Top 50, Science Fiction Top 50, Skräck Top 50
Diskussioner om Signs  (0 diskussioner)
Kommentarer om Signs (774 st)
gjoob (Anmäl)   25/2 2018
Nej fyfan. Här byggs något upp i hela filmen, som för övrigt är obönhörligt tråkig och när det väl kommer sitter man och häpnas över hur lamt och dåligt animerat det är (hur kan man ha så fula effekter år 2002 med den budgeten?). En stor besvikelse som var ännu sämre efter en omtitt.
Rai (Anmäl)   2/1 2018
Tråkig och seg film...
_Alice_ (Anmäl)   17/4 2017
En film som mer handlar om människans tro och hopp och vad som händer i en familj som har varit med om en tragedi. Samtidigt är det en väldigt verklig skildring av hur det skulle kunna se ut om vi blir invaderade av aliens. Som alienfreak och dramaälskare får den här en femma av mig!
Stygga-Vargen (Anmäl)   4/10 2016
En av de absolut tråkigaste filmerna som någonsin gjorts, alla kategorier! Handlingen är nästintill obefintlig och jag väntade hela tiden på att något skulle hända, men förgäves!
Sarakin76 (Anmäl)   7/12 2015
noen løyelig ide i hodet til shyamalan ble til en løyelig film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Signs