Six Bullets

Originaltitel: Six Bullets
Regissör:Ernie Barbarash
Utgivningsår:2012

Om Six Bullets:

En före detta legosoldat och kidnappningsexpert anlitas av en kampsportare för att hitta hans försvunna dotter.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Pierre Morel
År: 2008
Genre: Action, Thriller
Taken

Jean-Claude Van Damme, Joe Flanigan, Anna-Louise Plowman, Louis Dempsey, Kris Van Damme, Bianca Brigitte VanDamme, Terese Cilluffo, Charlotte Beaumont, Celesta Hodge, Uriel Emil

Chad Law, Evan Law

Action, Kriminalare, Thriller

6 Bullets

Diskussioner om Six Bullets  (0 diskussioner)
Kommentarer om Six Bullets (25 st)
Rele (Anmäl)   4/7 2017
En action med spänning. Regin var yrsel och manuset var inte bra. Neesons Taken 1 är flera klasser bättre än Six Bullets. Av skådespelarna var Van Damme duktig men resten lyckades inte så bra på grund av regin och manuset. Jag ger en tvåa.
KyLLo (Anmäl)   29/11 2014
En riktigt rå film som utspelar sig i Östeuropa. Bra, överträffade mina förväntningar.
norenorama (Anmäl)   18/5 2014
Ugh, började bra men shiiiiit så mycket onödigt fail, sepciellt emot slutet. Men helt okay aktion ändå. Hade de tagit bort föräldrarna från slutet och haft någon som inte var totalt hjärndöd att läsa igenom manuset för att ta bort/gjort om lite dumma scener så hade det kunnat bli riktigt bra. Men sevärd, speciellt om man gill Damme.
Film_Freak (Anmäl)   2/1 2014
Helt okej.
foppa99 (Anmäl)   31/12 2013
den e ju bättre än Taken. JCVD i högform. men.. öststatare i brottssyndikat som ägnar sig åt trafficking o peddo-shejker som vill ha blondiner: har J.Åkesson skrivit manus?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Six Bullets