Skeletons in the Closet

Originaltitel: Skeletons in the Closet
Regissör:Wayne Powers
Utgivningsår:2000

Om Skeletons in the Closet:

Sedan hustruns död i en tragisk brandolycka har Will kämpat för att ge sin son Seth en bra uppväxt. Materiellt sett har det aldrig varit några problem, men deras kvalitetstid tillsammans har blivit lidande av Wills ständiga fokusering på sitt arbete. Kort efter Seths 18-årsdag upptäcker Will en dramatisk förändring av sin sons personlighet. Seth blir allt mer innesluten, argsint och ibland nästan hotfull - speciellt när Wills nya flickvän kommer på tal. Först tror Will att det beror på sonens saknad efter sin mor, men när en av Seths vänner mördas blir hans beteende än mer otillräkneligt. En tanke börjar gnaga inom Will - har han uppfostrat en mördare? Något är i alla fall väldigt fel...

Treat Williams, Linda Hamilton, Gordon Clapp, Jonathan Jackson, Schuyler Fisk, Camden Munson, Sandha Khin, Erik Barry Young, Don Amendolia, Jeremy Davidson

Donna Powers, Wayne Powers

Drama

Diskussioner om Skeletons in the Closet  (0 diskussioner)
Kommentarer om Skeletons in the Closet (15 st)
menschenfeind (Anmäl)   24/1 2012
Tråkig TV-thriller av standardsnitt.
ErikIllacia (Anmäl)   12/8 2010
Jag vet att en fyra kanske är att ta i men jag blev så väldigt positivt överraskad. Jag hade väldigt svårt att förutspå upplösningen i den här filmen vilket är ett pluss En mycket bra och spännande film.
Skea (Anmäl)   18/6 2010
Andra gången jag såg denna filmen, helt klart mycket bättre denna gång.
Illacia (Anmäl)   16/12 2009
B- film som faktiskt är spännande och sevärd en kulen kväll.
Ghostface (Anmäl)   17/7 2009
blek b-film där "b" inte är positivt men några moment lyfter den från 1an