Skyscraper

Originaltitel: Skyscraper
Regissör:Rawson Marshall Thurber
Utgivningsår:2018

Om Skyscraper:

FBI-agenten och krigsveteranen Will Sawyer jobbar med säkerheten för skyskrapor. När han är i Kina på jobb fattar helt plötsligt världens högsta och mest säkra byggnad eld och Will misstänks skyldig till händelsen. Efterlyst måste han hitta den skyldige, rentvå sitt namn och rädda sin familj som är instängd i byggnaden... på andra sidan elden.

Dwayne Johnson, Neve Campbell, Chin Han (III), Roland Møller, Noah Taylor, Byron Mann, Pablo Schreiber, McKenna Roberts, Noah Cottrell, Hannah Quinlivan, Adrian Holmes, Elfina Luk, Kevin Rankin, Gretal Montgomery, Jett Klyne, Kayden Magnuson

Rawson Marshall Thurber

Action, Thriller, Äventyr

Diskussioner om Skyscraper  (0 diskussioner)
Kommentarer om Skyscraper (26 st)
Hanness (Anmäl)   21:40 4/2
Stabil Action.
Zok (Anmäl)   10:23 5/1
Den levererade det den förväntades att göra, det räcker gott och väl för mig, vilket betyder action och underhållning.
dudson (Anmäl)   23/12 2018
Trovärdig film? Noot! Nice ändå aktivera autopiloten. Sen alltid schysst med feta byggnader + terrorister juletid. 2+
Nintendo 64 (Anmäl)   19/12 2018
Dumt och överdrivet men till skillnad från Rampage blir det här faktiskt underhållande. Svag 3a, helt ok popcornrulle där man får koppla bort hjärnan en stund!
cosinusfi (Anmäl)   26/11 2018
Herregud vad tröttsam! Ingen finess och i allmänhet billigt utförd.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Skyscraper