Skyscraper

Originaltitel: Skyscraper
Regissör:Rawson Marshall Thurber
Utgivningsår:2018

Om Skyscraper:

FBI-agenten och krigsveteranen Will Sawyer jobbar med säkerheten för skyskrapor. När han är i Kina på jobb fattar helt plötsligt världens högsta och mest säkra byggnad eld och Will misstänks skyldig till händelsen. Efterlyst måste han hitta den skyldige, rentvå sitt namn och rädda sin familj som är instängd i byggnaden... på andra sidan elden.

Dwayne Johnson, Neve Campbell, Chin Han (III), Roland Møller, Noah Taylor, Byron Mann, Pablo Schreiber, McKenna Roberts, Noah Cottrell, Hannah Quinlivan, Adrian Holmes, Elfina Luk, Kevin Rankin, Gretal Montgomery, Jett Klyne, Kayden Magnuson

Rawson Marshall Thurber

Action, Thriller, Äventyr

Diskussioner om Skyscraper  (0 diskussioner)
Kommentarer om Skyscraper (29 st)
Bumbi78 (Anmäl)   22:50 9/4
Man häpnar av hur korkad den faktiskt är, men det ju själva behållningen med en bullrig actionrulle. Skyscraper levererar precis vad den utlovar.
Krilledood (Anmäl)   00:50 16/3
Stabil och underhållande action med Dwayne Johnson, samt bra reklam för silvertejp.
Björkman (Anmäl)   21:46 7/3
Man får precis det man förväntar sig: en stunds avkopplande, underhållande, lättsmält old school action. En hel del blir dock lite väl överdrivet, men det vägs ändå upp lite av bra effekter. Stark tvåa.
Hanness (Anmäl)   21:40 4/2
Stabil Action.
Zok (Anmäl)   10:23 5/1
Den levererade det den förväntades att göra, det räcker gott och väl för mig, vilket betyder action och underhållning.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Skyscraper