Sleepaway Camp

Originaltitel: Sleepaway Camp
Regissör:Robert Hiltzik
Utgivningsår:1983

Om Sleepaway Camp:

Angela åker iväg på ett sommarläger tillsammans med sin kusin. Men väl där blir hon retad och trakasserad av i stort sätt alla de andra på lägret, till och med de anställda. Bara Angelas kusin och en pojke står på hennes sida. Snart så börjar folk på lägret att dö och ingen vet vem som är mördaren...

Titel: Cheerleader Camp
Regissör: Joe Giannone
År: 1982
Genre: Skräck
Madman

Christopher Collet, Felissa Rose, Jonathan Tiersten, Karen Fields, Mike Kellin, Katherine Kamhi, Paul DeAngelo, Tom Van Dell, Loris Sallahian, John Dunn, Willy Kuskin, Desiree Gould, Robert Earl Jones

Robert Hiltzik

Skräck, Mysterium

Nightmare Vacation

Med i listor: Slasher-filmer från 80-talet
Diskussioner om Sleepaway Camp  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sleepaway Camp (69 st)
Dele (Anmäl)   22:43 8/1
Här finns väl något mer story och utvecklade karaktärer än mycket inom genren, men det säger ju inte så mycket. En ganska typisk halvunderhållande 80-talsskräckis av halvklass.
the bully (Anmäl)   19/11 2017
That ending though!!!
EvilNed (Anmäl)   14/10 2017
Rätt kass. Riktigt dåligt fotad. Riktigt dåligt regisserad. Även i sin genre ett bottennapp.
FUR (Anmäl)   24/9 2017
bästa softcore-porren jag sett!
JPerlie (Anmäl)   9/9 2017
Se den med vetskap att det är en riktigt kass "skräckis". Hörde nåt om att folk tyckte den var så absurd och skrattretande att uppföljarna blev skräckkomedier. Sen efter att ha sett filmen rekomenderar jag att lyssna på podden How did this get made där dom snackar om just den här filmen. Skitrolig!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sleepaway Camp