Pyjamaspartyt

Originaltitel: Sleepover
Regissör:Joe Nussbaum
Utgivningsår:2004

Om Pyjamaspartyt:

De fyra bästa vännerna Julie, Hannah, Farrah och Yancy börjar en desperat jakt för att bli mer populära än det coolaste gänget i skolan.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Donald Petrie
År: 2006
Genre: Komedi, Romantik, Fantasy
Just My Luck

Sam Huntington, Mika Boorem, Alexa PenaVega, Sara Paxton, Jeff Garlin, Jane Lynch, Sean Faris, Douglas Smith, Scout Taylor-Compton, Thad Luckinbill, Steve Carell, Brie Larson, Evan Peters, Hunter Parrish, Johnny Sneed, Kallie Flynn Childress, Ryan Slatter

Elisa Bell

Komedi

Diskussioner om Pyjamaspartyt  (0 diskussioner)
Kommentarer om Pyjamaspartyt (61 st)
snyltare (Anmäl)   26/6 2016
Riktigt trevlig high school-film som både jag och mina döttrar gillade.
Krille80 (Anmäl)   23/11 2014
Ingen behöver berätta för mig att denna filmen inte direkt är ämnad för mig men jag har helt enkelt slutat att bry mig om sådant. Även om denna film inte bidrar med något nytt under solen så levererar den viss underhållning och jag ler igenkännande här och där. Tack vare den fantastiskt rolige Steve Carrell så skrattar jag också under denna film. 2+
yrkeschaufföre (Anmäl)   12/1 2014
Det här var nog exakt vad jag förväntat mig så jag ger en svag trea. Jag såg den iofs för Steve Carell och Jane Lynchs skull å de var ju inte med mycket så det drar ner känslan lite.
dafreakish (Anmäl)   6/2 2013
Otroligt usel och innehåller punkt till pricka allt som är helt fel med amerikansk high school film. Så förutsägbart och platt att ett tomt papper känns mer kreativt.
Elizadushkufan (Anmäl)   3/2 2013
Den var gullig, rolig och hade fina intressanta handlingar. Men ändå ingen film som man måste se. Det skulle väl i så fall vara för skådespelarna Mika Boorem, Alexa Vega & Jane Lynch i så fall...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Pyjamaspartyt