Betyg idag: 1 658 Besökare idag: 5 247

Originaltitel: Just Married
Regissör:Shawn Levy
Utgivningsår:2003

Om Smekmånaden:

Ett lyckligt ungt par, Sarah och Tom, gifter sig mot Sarahs familjs vilja och åker till Europa på smekmånad. Men Sarahs föräldrar skickar hennes ex-pojkvän Peter efter dem för att få det lyckliga giftermålet att splittras.

Titel: Sorority Boys
Regissör: Dennis Dugan
År: 2007
Genre: Komedi
Härmed förklarar jag er Chuck och Larry

Brittany Murphy, Ashton Kutcher, Christian Kane, Taran Killam, Monet Mazur, David Moscow, David Rasche, Thad Luckinbill, David Agranov, Raymond J Barry, Toshi Toda, George Gaynes, Valeria Andrews, Massimo Schina

Sam Harper

Komedi, Romantik

USA, Tyskland

Recension Smekmånaden

- Loomis sätter betyg 2 och skriver:
En fattig radiopratare blir kär i ung rik flicka och kärleken är ömsesidig. Det är starten på en förfärlig smekmånad där två av Hollywoods största nykomlingar spelar huvudrollerna, Brittany Murphy och Ashton Kutcher. Tom och Sarah fattar snart tycke för varandra efter han av misstag knockad henne med en amerikansk fotboll. På mindre än ett år hinner de flytta ihop och efter en kort tid så bestämmer...

Recension av Smekmånaden - Läs hela!

Diskussioner om Smekmånaden  (0 diskussioner)
Kommentarer om Smekmånaden (338 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   4/10 2016
Brittany Murphy gör som vanligt väldigt bra ifrån sig och som helhet är filmen ganska rolig och underhållande. Något mästerverk är det ju inte definitivt inte och jag tvivlar på att jag kommer se den fler gånger. Svag 3:a.
wasteoftime (Anmäl)   3/10 2016
Det här är, verkligen så fruktansvärt dåligt. Jag vet inte om jag vill säga mer än så, egentligen. Klyscha på klyscha på klyscha. Krydda med en hel massa dåligt skådespel och skicka två amerikaner till Europa, och vips, vi har denna totala krasch till film. 33,0 på SH-skalan.
AlbinWesley (Anmäl)   20/2 2016
100% värdelöst skräp, rekommenderas för ingen och endast ingen alls.
yrkeschaufföre (Anmäl)   29/11 2014
Ashton är störig och Brittany är gullig så en stark tvåa från juryn i Lund.
Krille80 (Anmäl)   25/10 2014
Såg jag denna film för andra gången och den var mycket bättre denna gången. Kan det vara tack vare den bedårande Brittany Murphy. Kolla in kommentatorspåret med Regissören Levy, Ashton Kutcher och Brittany Murphy. 3+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Smekmånaden