Smurfarna: Den försvunna byn

Originaltitel: Smurfs: The Lost Village
Regissör:Kelly Asbury
Utgivningsår:2017

Om Smurfarna: Den försvunna byn:

Smurfarna är tillbaka i ett animerat filmäventyr, där vi får se smurfarna som vi aldrig sett dem förr! En mystisk karta leder Smurfan och hennes vänner Glasögonsmurfen, Klunssmurfen och Muskelsmurfen ut på ett äventyr genom den Förbjudna skogen. Målet: den största hemligheten i smurfarnas historia.

Demi Lovato (röst), Rainn Wilson (röst), Joe Manganiello (röst), Jack McBrayer (röst), Danny Pudi (röst), Mandy Patinkin (röst), Dee Bradley Baker (röst), Frank Welker (röst), Michelle Rodriguez (röst), Ellie Kemper (röst), Julia Roberts (röst)

Stacey Harman, Pamela Ribon

Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, Fantasy

The Smurfs 3

Diskussioner om Smurfarna: Den försvunna byn  (0 diskussioner)
Kommentarer om Smurfarna: Den försvunna byn (7 st)
2004Orre (Anmäl)   10:52 25/6
Helt okej. Lite smårolig och fin animation. Även om den är ganska barnslig och förutsägbar så kan den vara är skön film att se om man inte vill se någonting episkt eller så.
dafreakish (Anmäl)   3/2 2018
Denna tredje smurffilm är helt okej för de mindre, men bjuder inte på något nytt även om det är snyggt gjort och med skön musik. Omdömet är att det är helt okej, men inte ett dugg mer.
the Feber (Anmäl)   30/1 2018
Helt klart över förväntan! Bra, spännande underhållning för barnen, samt en hel del bra budskap.
Barneyk (Anmäl)   6/11 2017
Bitvis lite småkul och småbra faktiskt. Men inte mycket mer än så. Slätstruken tvåa.
Jamesa (Anmäl)   20/6 2017
Faktiskt mer rolig och bättre än förväntat. Inte optimalt på något sätt, men som sagt bra och bättre än förväntat.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Smurfarna: Den försvunna byn