Snow Sharks

Originaltitel: Avalanche Sharks
Regissör:Scott Wheeler
Utgivningsår:2013

Om Snow Sharks:

Bärs, snowboards och fulla ungdomar har samlats för att fira det årliga Bikini Ski Day partyt i en liten bergsby. En ovetande åkare råkar utlösa en lavin som väcker liv åt en blodtörstig förhistorisk jättehaj. Med en omättlig aptit för människokött hugger den efter allt som rör sig. Snö och ogenomtränglig terräng bortkopplar dem ifrån omvärlden. Den lokala sheriffen måste nu ta hjälp av snowboardåkare för och få stopp på ätandet innan hela berget förvandlas till en enda stor matplats åt bestarna.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Griff Furst
År: 2013
Genre: Skräck
Ghost Shark

Alexander Mendeluk, Kate Nauta, Eric Scott Woods, Richard Gleason, Gina Holden, Emily Addison, Benjamin Easterday, Kelle Cantwell, Nicole Helen, Mike Ruggieri, Erin Ross, Patrizia Cavaliere, John Hundrieser, Mika Brooks, Erika Jordan

Keith Shaw

Action, Skräck, Science Fiction

Kanada
Diskussioner om Snow Sharks  (0 diskussioner)
Kommentarer om Snow Sharks (9 st)
dudson (Anmäl)   11:43 22/4
Dåligt som i världsmästerskap dåligt. effekterna/ skådisarna. ja fan allt!!
Jamesa (Anmäl)   29/12 2017
Tråkigt och dåligt på alla områden.
Robkiller (Anmäl)   4/10 2015
En av många lågbudget hajfilmer.. och ungefär lika usel som de andra... usla effekter, risiga skådespelare och en kass handling... lite fina vyer dock...
F-M-J (Anmäl)   6/5 2015
Anledningarna är många för att få göra hajfilm i dessa dagar. Dem har till och med lyckats lokaliserat sig till snöprydda berg via en indian förbannelse. Eftersom jag lider av en okänd sjukdom som gör att jag tvångstittar på varje film som innehåller fenor och blod så kommer inte förbannelsen om "skukkum" undan mig. Betyget blir en mycket stark etta eftersom den håller någorlunda när det kommer till karaktärer och det finns en form av dynamik i jämförelse med många andra bidrag till genren.
santiago (Anmäl)   24/12 2014
Så förbannat dålig att jag lyckades tugga sönder min näsa och ändå tycka det var roligare.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Snow Sharks