Snuten i Hollywood 2

Originaltitel: Beverly Hills Cop II
Regissör:Tony Scott
Utgivningsår:1987

Om Snuten i Hollywood 2:

Den hämningslöse Axel Foley har just lyckats nästla sig in i Detroits undre värld, när hans bäste vän i Beverly Hills poliskår utsätts för ett mordförsök. Foley tar vid där vännen slutade, och med sedvanlig brist på finkänslighet vänder han upp och ned på lyxkvarteren och dess ljusskygga invånare. Skurkarna sitter dock inte overksamma utan inväntar tillfället att mura igen den besökande polisen en gång för alla.
Se filmen på Plejmo

Titel: Dödligt vapen 4
Originaltitel: Lethal Weapon 4
År: 1998
Dödligt vapen 4

Eddie Murphy, Dean Stockwell, Judge Reinhold, Brigitte Nielsen, Jürgen Prochnow, John Ashton, Ronny Cox, Allen Garfield, Paul Reiser, Paul Guilfoyle, Gilbert R Hill, Alice Adair, Glenn Withrow, Gilbert Gottfried, Eugene Butler, Tom Bower, Robert Ridgely

Larry Ferguson, Warren Skaaren

Komedi, Action, Kriminalare, Thriller

Recension Snuten i Hollywood 2

- RasmusOrsén sätter betyg 4 och skriver:
Eddie Murphy är tillbaka i rollen som den mycket komiske och egna Detroit-polisen Axel Foley. Regisserad av Tony Scott som senare gjort "Spy Game (2001)", "Man on Fire (2004)" och "Domino (2005)". Axel Foley (Eddie Murphy) återvänder till Beverly Hills efter det att hans gamle vän polischefen Bogamil (Ronny Cox) nästan blivit dödad i ett attentat riktat mot honom. Han möter upp med sina gamla vänner...

Recension av Snuten i Hollywood 2 - Läs hela!

Diskussioner om Snuten i Hollywood 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Snuten i Hollywood 2 (223 st)
Laszlo Kovacs (Anmäl)   18/12 2018
Tony Scott borde blitt bilförsäljare. Allt är glossigt och glassigt och långbenta damer. Ju mer medelålders jag blir ju mer accepterar jag skiten!
sodomiten (Anmäl)   1/4 2018
Det är samma film som första. Just det där att polischefen motarbetar och jävlas går igen i många 80-tals actionkomedier.
Rai (Anmäl)   7/3 2018
Också filmer som inte uppskattas av mig, tyvärr!!
Henkepedia (Anmäl)   27/12 2017
Funkar som uppföljare. Svag 4