Betyg idag: 1 688 Besökare idag: 7 057

Originaltitel: Solsidan
Regissör:Felix Herngren, Måns Herngren
Utgivningsår:2017

Om Solsidan:

När tv-serien blir film, fördjupas livet på Solsidan. Alex & Anna, Fredde & Mickan och Ove & Anette kämpar med olika livskriser som skilsmässa och barnlöshet samt oskrivna badregler i Torekov.

Titel: I rymden finns inga känslor
Originaltitel: I rymden finns inga känslor
Regissör: Andreas Öhman
År: 2010
Genre: Drama, Komedi, Romantik
I rymden finns inga känslor
Titel: Cockpit
Regissör: Staffan Lindberg
År: 2011
Genre: Komedi, Romantik
En gång i Phuket

Felix Herngren, Mia Skäringer, Johan Rheborg, Josephine Bornebusch, Henrik Dorsin, Malin Cederblad, Rebecka Englund, Henrik Schyffert, Frida Hallgren, Sven Wollter, Leonardo Rojas Lundgren, Susanne Thorson, Elsa Bucht Wesslén, Stella Arwin, Hei Arwin

Jesper Harrie

Drama, Komedi

Sverige
Diskussioner om Solsidan  (0 diskussioner)
Kommentarer om Solsidan (21 st)
päronanton (Anmäl)   21:15 28/1
Jag tycker tv serien är betydligt bättre! Det är klart att filmen var sevärd, men det blir väldigt mycket upprepningar från tv serien! Samma humor, liknande historia.
erosagape (Anmäl)   23:03 20/1
Snällt betyg för den hade inte så mycket som engagerade mig men de spelade bra ändå o någon gång skrattade jag.
DYV (Anmäl)   20:32 20/1
Tv-serie blir film innebär andra förutsättningar, en längre och tydligare konflikt är ett måste. Efter förutsättningar så blir det riktigt underhållande om än lite väl tillskruvat med framförallt Oves karaktär. Kul gästspel med Schyffert och Wolter, bidrar med något och ger en dimension till.
abnormal (Anmäl)   21:04 14/1
Manus och regi har inte varit trogna karaktärerna, utan plattat till både Mickan, Fredde och Anna. Det blir heller ingen komedi, utan betydligt mer krystat med försök till allvar, som mest blir obekvämt. Älskar serien, men detta blir bara en flopp.
zallaxx (Anmäl)   20:42 14/1
Hade för höga förväntningar på denna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Solsidan