Someone Great

Originaltitel: Someone Great
Regissör:Jennifer Kaytin Robinson
Utgivningsår:2019

Om Someone Great:

När musikjournalisten Jenny överraskande blir dumpad måste hon gå vidare på egen hand – men först väntar ett oförglömligt äventyr med hennes bästa vänner.

Gina Rodriguez, Brittany Snow, DeWanda Wise, Peter Vack, RuPaul, Lakeith Stanfield, Alex Moffat, Rebecca Naomi Jones, Jaboukie Young-White, Michelle Buteau, Rosario Dawson, Joe LoCicero, Megan Haley, Ben Sidell, Kenneth De Abrew, Ahmir-Khalib Thompson

Jennifer Kaytin Robinson

Komedi, Romantik

Diskussioner om Someone Great  (0 diskussioner)
Kommentarer om Someone Great (2 st)
ulpe01 (Anmäl)   16:46 25/6
Visst, det är inte originellt, men jag hade tillräckligt kul med de här tre kompisarna för att ge en trea.
abnormal (Anmäl)   21:45 23/4
Den här filmen försöker så himla mycket, men blir tyvärr antingen eller. Några småkul saker som inte gör en komedi, och den blir heller ej det känslosamma drama som den också försöker bli.