Betyg idag: 1 220 Besökare idag: 4 264

Originaltitel: Sommaren med Göran
Regissör:Staffan Lindberg
Utgivningsår:2009

Om Sommaren med Göran:

Sommaren har knappt börjat när Göran blir dumpad av sin flickvän och dessutom trivs han inte på jobbet. Alla ska dessutom till Doddes midsommarfest på hans lyxiga sommarställe på västkusten. Alla utom Göran. Görans kompis Alex är förstås bjuden men måste vakta sin flickväns nakenhund Tingeling under midsommarhelgen. Efter viss övertalning seglar i alla fall Göran, Alex och Tingeling ut i skärgården mot Doddes sommarställe. En våt svensk midsommarhistoria tar sin början med jakten på den stora kärleken som lurar någonstans i vassen.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Fyra år till
Regissör: Tova Magnusson-Norling
År: 2010
Fyra år till

Peter Magnusson (II), Mirja Turestedt, David Hellenius, Moa Gammel, Dan Ekborg, Peter Dalle, Alexandra Rapaport, Christine Meltzer, Ruth Vega Fernandez, Tanja Lorentzon, Niklas Engdahl, Carl Anders Stjernlöf

Peter Magnusson (II)

Komedi, Romantik

Sverige
Diskussioner om Sommaren med Göran  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sommaren med Göran (296 st)
Ghostface (Anmäl)   01:15 4/8
Trötta klyschiga sketcher som görs på samma sätt som visats så många gånger tidigare i kategorin undermåliga svenska komedier.
Nalleman (Anmäl)   20:13 4/4
Jomen den går allt att se med viss behållning.
fridenpaden (Anmäl)   8/10 2017
Jag rider nog nu på en Magnusson-våg. Har inte sett så mycket tidigare men tycker han är jäkligt skön. Den här filmen har några missar men jag gillar den ändå.
Rai (Anmäl)   29/9 2017
Den här sortens svenskhumor är så jävla sorglig som ofta finns i svenskkomedi och jag klarar inte detta. Det är stel, tråkig och den svenska skuggan lyser igenom allt och gör allt tråkigt!
Filmfantast86 (Anmäl)   2/9 2017
Överskattad