Sorry to Bother You

Originaltitel: Sorry to Bother You
Regissör:Boots Riley
Utgivningsår:2018

Om Sorry to Bother You:

I en alternativ nutida version av Oakland upptäcker den afroamerikanske telefonförsäljaren Cassius Green en magisk nyckel till yrkesmässig framgång, vilket driver honom in i ett makabert universum.

Lakeith Stanfield, Tessa Thompson, Jermaine Fowler, Omari Hardwick, Terry Crews, Kate Berlant, Michael X Sommers, Danny Glover, Steven Yeun, Armie Hammer, Robert Longstreet, David Cross (röst), Patton Oswalt (röst), Lily James (röst)

Boots Riley

Komedi, Science Fiction, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Sorry to Bother You  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sorry to Bother You (12 st)
Pontius (Anmäl)   00:50 14/11
Väldigt svagt manus.. Karaktärerna griper inte tag i en och storyn står och trampar, väldigt få scener som faktiskt driver storyn vidare, de finns mer där för att vara "crazy". Oerhört besviken.
myslas (Anmäl)   22:00 8/11
Kul och rätt galen samhällssatir. Alldeles för lång dock.
Jaganatha (Anmäl)   23:28 2/11
Flera bra och roliga scener och uppslag som driver med diverse fenomen i vår rätt fåniga och infantila samtid. Men kanske blir det lite för mycket av det goda, framför allt i slutet. Det påminner inte så lite om Michel Gondrys visuellt absurdistiska komedier. Nu vill jag se en film som tar sig an att driva med alla dessa jävla nätcasinon!
voddo (Anmäl)   08:51 2/11
Första halvan är en femma! En fantastisk satir över hur kapitalismen stegvis konsumerar människan och utplånar den inre moraliska kompassen. Sedan spårar det tyvärr.
foppa99 (Anmäl)   21:44 1/11
Lite kul o tänkvärd