Sorry to Bother You

Originaltitel: Sorry to Bother You
Regissör:Boots Riley
Utgivningsår:2018

Om Sorry to Bother You:

I en alternativ nutida version av Oakland upptäcker den afroamerikanske telefonförsäljaren Cassius Green en magisk nyckel till yrkesmässig framgång, vilket driver honom in i en makaber värld.

Titel: Dear White People
Originaltitel: Dear White People
Regissör: Justin Simien
År: 2014
Genre: Drama, Komedi
Dear White People

Lakeith Stanfield, Tessa Thompson, Jermaine Fowler, Steven Yeun, Omari Hardwick, Armie Hammer, Michael X Sommers, Kate Berlant, Terry Crews, Danny Glover, Robert Longstreet, Forest Whitaker, David Cross (röst), Patton Oswalt (röst), Lily James (röst)

Boots Riley

Komedi, Science Fiction, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Sorry to Bother You  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sorry to Bother You (21 st)
Howler19 (Anmäl)   23:36 16/1
Efterblivet på alla tänkbara plan.
zonk (Anmäl)   17:28 15/1
Sjuk, störd, och mycket fin!
AgnesPetter (Anmäl)   17:36 8/1
Regidebut som skapar en unik och personlig stil som inte är helt enkel att placera i ett genre-fack! En riktigt käftsmäll till film, fullproppad med politiska budskap, tankeväckande ämnen och visuell stimuli!
Bomkia (Anmäl)   13:22 2/1
Så otroligt skruvat att det fungerar även om bakomliggande budskapet inte riktigt kommer fram. 3-
Supernaut (Anmäl)   28/12 2018
2018 års bästa film med god marginal. Den skarpaste politiska filmen på länge. En utsökt skarp och rolig kritik av senkapitalism och hur en ska förhålla sig till att bekämpa den samtidigt som en njuter dess frukter. Ett mästerverk.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sorry to Bother You