Sorry to Bother You

Originaltitel: Sorry to Bother You
Regissör:Boots Riley
Utgivningsår:2018

Om Sorry to Bother You:

I en alternativ nutida version av Oakland upptäcker den afroamerikanske telefonförsäljaren Cassius Green en magisk nyckel till yrkesmässig framgång, vilket driver honom in i en makaber värld.

Titel: Dear White People
Originaltitel: Dear White People
Regissör: Justin Simien
År: 2014
Genre: Drama, Komedi
Dear White People

Lakeith Stanfield, Tessa Thompson, Jermaine Fowler, Steven Yeun, Omari Hardwick, Armie Hammer, Michael X Sommers, Kate Berlant, Terry Crews, Danny Glover, Robert Longstreet, Forest Whitaker, David Cross (röst), Patton Oswalt (röst), Lily James (röst)

Boots Riley

Komedi, Science Fiction, Fantasy

Diskussioner om Sorry to Bother You  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sorry to Bother You (22 st)
fridenpaden (Anmäl)   18:20 4/3
Eeeh. Inte överdrivet bra. Skruvad men inte tillräckligt mycket. Hajpad men når inte upp till hajpen. En del intressanta grejer men det mesta saknar bryr jag mig inte så mycket om. Svag trea.
Howler19 (Anmäl)   23:36 16/1
Efterblivet på alla tänkbara plan.
zonk (Anmäl)   17:28 15/1
Sjuk, störd, och mycket fin!
AgnesPetter (Anmäl)   17:36 8/1
Regidebut som skapar en unik och personlig stil som inte är helt enkel att placera i ett genre-fack! En riktigt käftsmäll till film, fullproppad med politiska budskap, tankeväckande ämnen och visuell stimuli!
Bomkia (Anmäl)   13:22 2/1
Så otroligt skruvat att det fungerar även om bakomliggande budskapet inte riktigt kommer fram. 3-
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sorry to Bother You