Sorry to Bother You

Originaltitel: Sorry to Bother You
Regissör:Boots Riley
Utgivningsår:2018

Om Sorry to Bother You:

I en alternativ nutida version av Oakland upptäcker den afroamerikanske telefonförsäljaren Cassius Green en magisk nyckel till yrkesmässig framgång, vilket driver honom in i en makaber värld.

Titel: Dear White People
Originaltitel: Dear White People
Regissör: Justin Simien
År: 2014
Genre: Drama, Komedi
Dear White People

Lakeith Stanfield, Tessa Thompson, Jermaine Fowler, Steven Yeun, Omari Hardwick, Armie Hammer, Michael X Sommers, Kate Berlant, Terry Crews, Danny Glover, Robert Longstreet, Forest Whitaker, David Cross (röst), Patton Oswalt (röst), Lily James (röst)

Boots Riley

Komedi, Science Fiction, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Sorry to Bother You  (0 diskussioner)
Kommentarer om Sorry to Bother You (26 st)
GrandMaster_E (Anmäl)   23:47 6/8
Inte direkt subtil men vad gör det när det hela är så skruvat underhållande att det inte gör något att budskapen bankas in med basebollträn
haajen (Anmäl)   21:42 21/7
Stark trea till denna galna, (över)ambitiösa och snygga film. Soundtracket är nästan det som är bäst.
Commandante (Anmäl)   21:12 3/7
Fantastiskt bra!
jonbo (Anmäl)   14:55 9/6
Fattar att den vill säga viktiga saker, men ju längre den går desto tråkigare blir den och jag tappar intresset. Känns synd. Kanske bara är jag som inte orkar ta till mig den ordentligt.
fridenpaden (Anmäl)   18:20 4/3
Eeeh. Inte överdrivet bra. Skruvad men inte tillräckligt mycket. Hajpad men når inte upp till hajpen. En del intressanta grejer men det mesta saknar bryr jag mig inte så mycket om. Svag trea.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Sorry to Bother You