Soulkeeper

Originaltitel: Soulkeeper
Regissör:Darin Ferriola
Utgivningsår:2001

Om Soulkeeper:

Två småtjuvar hittar en märklig relik i ett gravvalv. Men därmed väcker de också en hel armé med demoner till liv. Med hjälp av en ängel från den mörka sidan får de hjälp att försöka sända spökena tillbaka till den tid de hör hemma i.

Brad Dourif, Robert Davi, Karen Black, Ali Landry, Rodney Rowland, Kevin Patrick Walls, Deborah Gibson, Tommy 'Tiny' Lister

Darin Ferriola

Komedi, Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction

Diskussioner om Soulkeeper  (0 diskussioner)
Kommentarer om Soulkeeper (13 st)
Bumbi78 (Anmäl)   23/6 2015
Minst 5 olika tramsiga skräckfilmer ihopblandat till en. Story som jag tappade greppet om tidigt och mer eller mindre hysteriska scener som avlöser varandra. Påminner lite om skräpbolaget Full Moon´s filmer, men de är oftast charmigare.
Waldo Trumbull (Anmäl)   29/1 2014
Pinsamt fånig story, träiga skådespelare och usla effekter gör det här till en riktig utmaning att sitta igenom. Visst, det finns en del smålustiga scener och det blir till och med nästan spännande ibland, men herregud vad det här inte är bra.
Grillo (Anmäl)   14/11 2012
Hyfsat rolig men tyvärr är huvudpersonerna helt för torftiga och förstör filmen lite. Den räddas av en oväntat skön skräckstämning genom hela filmen, även om den aldrig blir läskig, vilket nog heller inte var tanken. Gillade inte slutet.
jonbo (Anmäl)   26/3 2008
Mycket naket?, inte så värst tycker jag. Annars har filmen sina roliga stunder och andas distans ganska ofta. Men lite för larvig och cheesy mellan varven. Brad Dourifs franska accent drar även den ner betyget.
Skattmasen (Anmäl)   5/5 2007
Hjälp va dålig den var. Den är som en dålig combo av Wishmaster (som för övrigt är en bra film) och Sahara (Som för övrigt är en dålig film) Riktigt dålia punchlines och effekter som heter skräp. Mycket naket i den men nej, Den är inte värd att se.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Soulkeeper